کد خبر: 1784 A

مجوزی که به شجریان دادیم...

مجوزی که به شجریان دادیم...

اولین پرسشی که وزیر ارشاد با آن مواجه شد، مربوط به محمدرضا شجریان، استاد محبوب آواز ایرانی بود.

ایران‌آرت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کرد: اساس کار ما در این دولت در حوزه فرهنگ، مبتنی بر گفتمان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری صبح روز سه‌شنبه - ۲۶ بهمن ماه - همان طور که در جشنواره فیلم فجر وعده داده بود، برای پاسخ به پرسش‌های اهالی رسانه پس از شرکت در مراسم اختتامیه ایثار و رسانه که در تالار وحدت برگزار شد، برای نشست خبری در سالن شورای فرهنگ عمومی وزارتخانه حضور یافت. اولین پرسشی که وزیر ارشاد با آن مواجه شد، مربوط به محمدرضا شجریان، استاد محبوب آواز ایرانی بود.

صالحی امیری در پاسخ به اینکه اگر محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت اعلام آمادگی کند، موضع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی چیست بیان کرد: همه ما برای ایشان آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم در این ایام فاطمیه و دعای خیر مومنان، ایشان شفای عاجل پیدا کند. آنچه برای ملت مهم است، سلامت ایشان است و ما دعا گو هستیم.

او البته در بخش‌های پایانی نشست که بار دیگر  از سوی خبرنگاری برای اظهار نظر صریح  مورد پرسش قرار گرفت گفت: مجوز آلبوم ایشان صادر شده و با همین انتشار آلبوم پیام خود را به اصحاب فرهنگ و هنر منتقل کرده‌ایم که استاد شجریان یکی از شخصیت‌های بزرگ فرهنگ و هنر کشور هستند و مورد تکریم ما است.

 

 

محمدرضا شجریان سیدرضا صالحی امیری نشست خبری وزیر ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین