کد خبر: 18098 A

مداح معروف: با صدای داریوش نفس می‌گیرم!

مداح معروف: با صدای داریوش نفس می‌گیرم!

خواننده اثر "ممد نبودی" از علاقه خود به صدای داریوش اقبالی گفت.

ایران آرت: غلامرضا کویتی‌پور خواننده و مداح کشور که با آلبوم "غریبانه" و اثر "ممد نبودی" معروف است، در گفت‌وگو با تی وی پلاس صحبت‌های متفاوتی را بیان کرده است.

به گزارش ایران آرت، این خواننده در بخشی از این گفت‌وگو می‌گوید: در یک محفلی شعر "دلم مثل دلت خونه شقایق، چشام دریای بارونه شقایق" را خواندم. یکی گفت عجب شعری است! گفتم بله این را داریوش خوانده. دیدم یک عده بلند شدند گفتند پدر بیامرز داریوش می‌خوانی؟! گفتم مگر چه اشکالی دارد؟ چرا این‌طوری برخورد می‌کنید؟!

کویتی‌پور در ادامه می‌گوید: من از نوجوانی‌ با صدای داریوش بزرگ شدم و الآن هم با صدای داریوش نفس می‌گیرم. ایشان یک شخصیت هنری است که هر چقدر درباره‌اش بگوییم، کم گفته‌ایم.

این مداح و خواننده گفت: وقتی یک هنرمند بعد از هر کنسرتش 10 هزار دلار برای شاعر می‌فرستد، قابل تحسین است؛ آن هم زمانی که می‌دانیم ما شعرا را در این مملکت دور می‌زنیم.  

کویتی‌پور همچنین در بخشی دیگر از این گفت‌وگو درباره حواشی پیش آمده در مورد آلبوم "غریبانه2" بیان کرد: آلبوم "غریبانه2" متعلق به من نیست. آن صدایی که می‌شنوید صدای من نیست. با جنس صدای من بازی شده است. من اعلام کردم که این صدای من نیست. رفتم ارشاد و گفتم حتماً باید با ماشین از روی آن شخص رد بشوم؟ گفتند آقای کویتی‌پور از شما بعید است!

داریوش اقبالی غلامرضا کویتی پور کویتی پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین