کد خبر: 19568 A

بعد از بیانسه؛ ادل طرفدار ریحانا شد

بعد از بیانسه؛ ادل طرفدار ریحانا شد

ادل که هفته گذشته به تمجید بیانسه پرداخته بود حالا می‌گوید؛ دنیای ریحانا خلاقانه و پیشگامانه ا‌ست که هیچ‌کس نمی‌تواند در آن قدم بگذارد

ایران آرت: ادل، خواننده سرشناس انگلیسی و برنده دو جایزه گرمی به تمجید از ریحانا پرداخته است.

به گزارش ایران آرت، مجله تایم اسامی 100 چهره تأثیرگذار سال 2018 را معرفی کرده است که در این بین اسامی شاخصی از دنیای هنر وجود دارد و برخی از هنرمندان در مصاحبه‌ای کوتاه از یک هنرمند دیگری که نامش در میان 100 چهره تأثیرگذار وجود دارد، تعریف کرده است.

ادل در گفت‌وگو با تایم درباره ریحانا گفته است: نمی‌توانم به خاطر بیاورم که ریحانا را برای اولین بار چه زمانی ملاقات کردم ولی خاطرم هست که آن‌قدر هیجان‌زده شدم که کاملاً بی‌حس بودم.

او افزود: ریحانا 30 سال دارد ولی من فکر می‌کنم او از خیلی وقت پیش وجود داشته است. پیشرفت ریحانا قابل ملاحظه است و او لیاقت این همه محبوبیت را دارد. نکته‌ای که در مورد ریحانا وجود دارد این است که او خودش توانسته مسیرش را بسازد و این خیلی ارزشمند است.

خواننده انگلیسی بیان کرد: اجرای ریحانا Pon de Replay در سال ۲۰۰۵ مورد توجه من است. آن اجرابه بهترین نحو بود. با اینکه آن موقع خیلی جوان‌تر بود ولی اجراهاش نفس‌گیر بود .

وی ادامه داد: اولین باری که مردم محو ریحانا شدند با آهنگ Umbrella بود. آن آهنگ باعث شد ریحانا همه جا دیده شود و وارد زندگی خیلی از انسان‌های روی زمین شود.

ادل در پایان پیامش به ریحانا می‌گوید: دنیای ریحانا خلاقانه و پیشگامانه ا‌ست که هیچ‌کس نمی‌تواند در آن قدم بگذارد یا آن را کپی کند. ریحانا به آن‌چه که هست، نگرش صحیحی داشته است. او قوانین خودش را دارد و راه را برای ما هموار کرده است. 

مجله تایم ریحانا ادل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین