کد خبر: 20049 A

عکس‌های جنجالی مایلی سایرس دوباره خبرساز شد

عکس‌های جنجالی مایلی سایرس دوباره خبرساز شد

مایلی سایرس عذرخواهی خود بابت انتشار عکس‌های نیمه‌ برهنه‌اش را پس گرفت.

ایران آرت: مایلی سایرس، خواننده 26 ساله آمریکایی بعد از ده سال بار دیگر به انتشار عکس‌های نیمه‌ برهنه‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، تقریباً ده سال پیش بود که عکس‌هایی نیمه‌ برهنه از مایلی جوان در مجله "نیویورک پست" چاپ شد و خیلی‌ها از جمله منتقدین، جامعه‌شناسان و طرفداران خود مایلی به انتقاد از او پرداختند.

بسیاری از منتقدین بر این باور بودند که مسئولین مجله مایلی 16 ساله را مجبور به برهنه شدن کرده‌اند و به او گفته‌اند اگر این کار را انجام بدهد حتماً موفق‌تر و معروف‌تر خواهد شد.

مایلی پس از آن عکس‌های جنجالی طی مصاحبه‌ای از همه کسانی که منتقد برهنه شدنش بودند عذرخواهی کرد اما حالا پس از یک دهه می‌گوید که آن کار را تحت فشار انجام داده است.

مایلی در گفت‌وگوی جدیدی عنوان کرد: هرگز برای اعتراف کردن دیر نیست و من حالا می‌خواهم اعتراف کنم که آن عذرخواهی از اعماق قلبم نبود.

این خواننده که در عذرخواهی‌اش گفته بود از عکس‌های نیمه برهنه‌اش خجالت‌زده است، حالا می‌گوید از آن عکس‌ها احساس تأسف نمی‌کند.

مایلی سایرس مایلی سایروس
نظرات خوانندگان
  • ....k.....n
    پاسخ

    من از مایلی سایرس خیلی خیلی بَدَم میاد ازش مُتِنَفِرَم مایلی سایرس خیلی خر خر خر بیشعور بیشعور گاو گاو هست اصلا خوشکل نیست🖕🖕

  • کیانا
    پاسخ

    مایلی اصلا معلوم نیست فازش چیه یا تیلورو دیس میکنه یا .... کلا درحال دیس کردنه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین