کد خبر: 20476 A

خواننده‌ای که با مهاجرت به آمریکا ثروتمند شد

خواننده‌ای که با مهاجرت به آمریکا ثروتمند شد

به تازگی لیستی از 15 مهاجر خارجی ثروتمند در آمریکا منتشر شده که سلن دیون تنها موزیسین این لیست است.

ایران آرت: سلن دیون، خواننده سرشناس کانادایی موفق‌ترین موزیسین مهاجر در آمریکا است که به خاطر فعالیت‌های هنری و اقتصادی‌اش توانسته به شهرت، محبوبیت و ثروت کلان اقتصادی برسد. 

به گزارش ایران آرت، به تازگی لیستی از 15 مهاجر خارجی ثروتمند در آمریکا منتشر شده که سلن دیون تنها موزیسین این لیست است. دیون علاوه‌بر درآمدزایی از طریق موسیقی، یک تاجر و سرمایه‌گذار است و به واسطه قدرتی که همسرش در کارهای اقتصادی داشت، در زمینه تجارت هم به موفقیت رسید.

سلن دیون ثروت زیادی را هم پس از مرگ همسرش به دست آورد. رنه آنژلی 14 ژانویه 2016 درگذشت و همه ثروت خود را برای دیون گذاشت؛ از جمله یک خانه بزرگ و مجلل که بهتر است نامش را قصر بگذاریم. گفته می‌شود رنه و سلن به وسایل عتیقه دوره لوئی پانزدهم علاقه بسیاری داشته‌اند و خانه آن‌ها پر از اشیاء آن دوره بوده است. 

ثروت خالص خواننده کانادایی ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شده و برخی منابع رقم 700 میلیون دلار را هم تخمین‌زده‌اند. 

نکته جالب در مورد سلن دیون این است که او در خانواده‌ای فقیر در ایالت کبک کانادا به دنیا آمده است. چهاردهمین فرزند خانواده‌ای است که همه اهل موسیقی بودند. با کمک مدیر برنامه‌ها و همسر آینده‌اش رنه آنژلی که برای تأمین مالی اولین برنامه او خانه‌اش را گرو گذاشته بود، ستاره‌ای جوان در جامعه فرانسوی‌زبان کانادا شد.

معروف‌ترین ترانه او، تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک به‌نام "قلب من ادامه خواهد داد" است که بسیاری از خوانندگان معروف آمریکایی هم آن را کاور کرده‌اند. 

این خواننده کانادایی علاوه‌بر محبوبیتی که در بین هنرمندان و مردم فرانسوی دارد، در میان خواننده‌های آمریکایی هم خیلی محبوب است و برخی از آن‌ها ابراز علاقه کرده‌اند که با دیون کنسرت مشترک برگزار کنند. او اکنون ساکن شهر هندرسون در نزدیکی لاس‌وگاس در جنوب ایالت نوادا در آمریکا است.

کانادا موسیقی پاپ آمریکا سلن دیون رنه آنجیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین