کد خبر: 20877 A

تاثیر قیمت دلار روی سلیقه مخاطبان موسیقی

تاثیر قیمت دلار روی سلیقه مخاطبان موسیقی

خواننده آلبوم "عشق یعنی" بالا رفتن قیمت دلار را در تغییر ذائقه مخاطبان موسیقی مؤثر دانست.

ایران آرت: فریدون آسرایی در گفتگو با ایسکانیوز درباره چگونگی حمایت از موسیقی در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کشور به گونه ای آشفته شده که مردم به آهنگ های ریتمیک علاقه نشان می دهند. فضای دلاری و افسارگسیخته برجام باعث شده تا مردم بیشتر به سمت آهنگ های شاد گرایش داشته باشند.

وی ادامه داد: فضای سیاسی و اقتصادی فعلی جامعه به گونه ای شده که مردم ترجیح می دهند برای بی خیالی از آشفتگی های روزمره آهنگ های شاد و ریتمیک را گوش دهند و نسبت به تولید آثار ماندگار کمتر از خود تمایل نشان می دهند.

خواننده آهنگ «خاطره» با اشاره به اینکه حمایت از موسیقی به دلیل اعتقادات مختلف در کشور دشوار است، یادآور شد: در کشور ما برخی از افراد موسیقی را حرام می دانند و به هیچ وجه نمی خواهند که از این هنر حمایتی انجام شود.

خواننده آهنگ «خاطره» با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر تهیه کنندگان به موسیقی نگاه تجاری دارند، گفت: از آنجایی که نهادی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی تولیدات خاصی را نداشته است، بیشتر تهیه کنندگان و خوانندگان به دنبال بعد تجاری و درآمدزایی موسیقی هستند.

آسرایی همچنین با اشاره به اینکه از نگاه درآمدزایی برخی هنرمندان نمی توان ایراد گرفت، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور به گونه ای است که نمی توان از افرادی که می خواهند درآمدزایی کنند، ایراد گرفت. آنها هم دیدگاه خودشان را دارند و این مشکلات با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممکن می شود.

خواننده آهنگ «خاطره» درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به مدت سه شب در شهرهای مختلف ایران از جمله اراک و بروجرد کنسرت برگزار کردم.

آسرایی ادامه داد: در حال حاضر می خواهیم تولید یک آلبوم با ده یا یازده آهنگ را آغاز کنیم. مدیر هنری این آلبوم بهروز صفاریان است که چند آهنگ را هم تنظیم می کند.

وی خاطر نشان کرد: در این آلبوم ترانه سراهای مختلفی با ما همکاری کرده اند اما برای اولین بار در این آلبوم از ترانه مریم حیدرزاده استفاده کرده ایم.

دلار فریدون آسرایی بهروز صفاریان عشق یعنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین