کد خبر: 20918 A

خواننده 22 ساله جیمز باندی می‌شود

خواننده 22 ساله جیمز باندی می‌شود

تازه‌ترین اخبار حاکی از این است که دوا لیپا به جمع ستارگان جیمز باندی پیوسته است.

ایران آرت: ظاهرا دوآ لیپا یکی از کاندیداهای اصلی برای خواندن ترانۀ تیتراژ فیلم بعدی جیمز باند است و احتمال گزینش نهایی او از سایر کاندیداها بیشتر است.

به گزارش نوا، برای دوآ لیپا، ۲۴ ماه گذشته پر از موفقیت و اتفاقات خوب بوده. او اخیرا با فروش ۹۵ هزار نسخه از آلبوم اولش در سال ۲۰۱۸ تا اینجا به عنوان موفق‌ترین هنرمند زن سال شناخته شده است. موزیک ویدئوی او برای قطعۀ «مقررات جدید» پس از اینکه یک میلیارد بازدید در شبکه اینترنتی یوتیوب داشت رکوردهای پیشین را شکست و توجه زیادی را به او جلب کرد. تک‌آهنگ جدید او به نام «یک بوسه» با کلوین هریس، دی جی ۳۴ ساله اسکاتلندی، پس از انتشار مستقیم به صدر جدول پرفروش‌ها رفت و همچنین خبر اجرای او در فینال جام باشگاه‌های اروپا قطعی شد. او حالا همان ستارۀ جوانی است که همه دوست دارند با او همکاری کنند و با کمک او توجه بیشتری را به تولیدات خود تضمین نمایند.

تازه‌ترین اخبار از فعالیت‌های پی‌درپی این ستارۀ ۲۲ ساله حکایت از آن دارد که او به جمع ستارگان جیمز باندی پیوسته است. ستارگانی که طی این سال‌ها قطعۀ اصلی سری فیلم‌های محبوب جیمز باند را خوانده‌اند.

با ساخت هر قسمت از سری جیمز باند ستارگان زیادی تمایل خود را برای تولید قطعۀ اصلی تم فیلم اعلام می‌کنند؛ سال گذشته اد شیران اعلام کرده بود که او همین حالا هم قطعه‌ای مخصوص این فیلم نوشته و آماده دارد. سال ۲۰۱۵ که آخرین قسمت این مجموعه به نام اسپکتر ساخته شد پیش از آنکه سم اسمیت قطعۀ تیتراژ را بخواند کار به گروه ردیو هد سپرده شده بود. منتهی قطعه‌ای که ردیو هد برای این فیلم نوشت از نظر تولیدکنندگان پروژه زیادی مالیخولیایی بود و به همین دلیل مورد قبول قرار نگرفت.

برای قسمت جدید جیمز باند دوآ لیپا در صدر لیست کاندیداهایی است که شامل اد شیران، ادل و جسی جی می‌شود. این فیلم قرار است ماه نوامبر منتشر شود.

از جمله هنرمندانی که در سال‌های اخیر قطعۀ تیتراژ سری فیلم‌های جمیز باند را ساخته‌اند به جز ادل و سم اسمیت می‌توان به جک وایت و الیشیا کی اشاره کرد. البته بعضی گزارش‌ها حاکی از آن است که با بیانسه نیز رای‌زنی‌هایی برای این پروژه انجام شده است.

فیلم بعدی جمیز باند را دنی بویل کارگردان انگلیسی برندۀ اسکار و گلدن گلوب و صاحب آثاری همچون میلیونر زاغه‌نشین و ۲۸ روز بعد کارگردانی می‌کند و دنیل کرگ نقش اصلی را برعهده دارد.

جیمز باند ادل اد شیرن دوا لیپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین