کد خبر: 21941 A

شلیک گلوله در کنسرت خواننده معروف

شلیک گلوله در کنسرت خواننده معروف

کنسرت امینم در شهر منچستر با حواشی عجیبی همراه بود.

ایران آرت: امینم، رپر سرشناس امریکایی، به خاطر استفاده از صدای شلیک گلوله در کنسرتش هدف انتقادهای شدید قرار گرفت.

به گزارش نوا، این خوانندۀ پرطرفدار که در جشنوارۀ موسیقی بونارو در منچسترِ ایالت تنسی برنامه داشت قطعه‌ای را به نام «می‌کشمت» [Kill You] اجرا کرد که در آن با افکت‌های صوتی صدای شلیک گلوله به صورت خیلی طبیعی بازسازی شده بود.

این قطعه پیش از این نیز به همراه افکت صوتی شلیک گلوله در سال ۲۰۰۰ اجرا شده بود اما به گفتۀ مجلۀ بیلبورد در آن کنسرت پیش از اجرای قطعه به حضار هشدار داده شد. این بار با توجه به حملات تروریستی به کنسرت‌ها در سال‌های اخیر و مخصوصا حادثۀ لاس وگاس در سال گذشته تصمیم امینم از جانب طرفدارانش به شدت سرزنش شد و عده‌ای آن را «بی‌مسئولیتی شدید و ناخوشایند» خواندند.

یکی از هواداران او بعد از اجرا در توئیتر خود نوشت: «… شنیدن صدای شلیک گلوله و دیدن این صحنه که جمعیت خودشان را روی زمین انداختند بامزه، جالب یا حتی سرگرم‌کننده نبود. این واقعیت تلخی است که ما در آن زندگی می‌کنیم، نه خنده‌دار است و نه حتی چیزی است که بتوان با آن شوخی کرد.»

با این وجود ظاهرا عده‌ای از حضار هم از این اتفاق چندان غافلگیر نشدند و از اجرای امینم دفاع کردند. در همین راستا یکی از طرفداران او نوشت: «امینم شش سال پیش هم قطعۀ می‌کشمت را با صدای شلیک گلوله اجرا کرد و این اولین بار است که کسی به آن اعتراض می‌کند.»

این جشنواره چند روز پیش هم به خاطر مرگ یکی از شرکت‌کنندگان خبر ساز شد. جسد این مرد در ماشین‌اش در حوالی محل اجرای کنسرت‌ها پیدا شد اما علت مرگ او به طور رسمی اعلام نشد. برگزار‌کنندگان جشنواره بونارو در پی این اتفاق طی بیانیه‌ای ابراز داشتند: «امنیت شرکت‌کنندگان از مهمترین الویت‌های ماست و از خانواده و دوستان او می‌خواهیم همدردی ما را پذیرا باشند.»

موسیقی رپ امینم رپر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین