کد خبر: 22420 A

"زندگی با آرامش" رضا صادقی در راه است / همکاری با 3 نوازنده خارجی

"زندگی با آرامش" رضا صادقی در راه است / همکاری با 3 نوازنده خارجی

مدیر برنامه رضا صادقی گفت امسال آلبوم "زندگی با آرامش" با صدای این خواننده منتشر خواهد شد.

ایران آرت: علی جعفری مدیر برنامه‌های رضا صادقی در گفتگو با میزان درباره برنامه‌های این خواننده گفت: رضا صادقی در تیرماه امسال به طور متوالی در شهرهای مختلف کنسرت برگزار خواهد کرد. کنسرت ماکو 5 تیرماه و کنسرت تهران 27 تیرماه برگزار خواهدشد.

وی در همین راستا افزود: دیگر کنسرت رضا صادقی نیز در شهرهای اصفهان، سنندج و صومعه سرا نیز برگزار می شود و درحال دریافت مجوز هستیم اما هنوز مجوز قطعی صادر نشده و به همین دلیل تاریخ برگزاری هیچکدام مشخص نیست.

مدیر برنامه‌های رضا صادقی درباره قطعه جدید این خواننده اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته قطعه "دیوونه خونه" با ترانه مهدی ایوبی، موزیک بهداد ظهرانی و تنظیم شهریار علوی منتشر شد و قطعه بعدی یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

جعفری به گروه جدید رضا صادقی اشاره کرد و افزود: رضا صادقی برای اولین بار است که سرپرستی ارکستر را برعهده گرفته است و اکثریت تنظیم قطعات با سلیقه او انجام شده که اتفاق جدیدی است و با خلاقیت‌ها و وسواسی که به خرج داده تنظیم‌های جالبی رقم خورده است.

وی ادامه داد: در کنسرت تهران از گروه ارکستر جدید به رهبری رضا صادقی رونمایی خواهد شد که ۳ نوازنده خارجی نیز در این گروه حضور دارند. صادقی با این گروه در کیش، تاکستان و چند شهر دیگر روی صحنه رفته بود اما با کیفیت و آمادگی کامل و صد در صدی نبوده است اما این گروه در کنسرت تهران با صددرصد آمادگی و آنچه مورد نظر این خواننده است روی صحنه می‌روند.

جعفری درباره انتشار آلبوم توسط رضا صادقی خاطرنشان کرد: در اواخر سال 97 یعنی یکی از ماه‌های دی یا بهمن آلبومی با نام "زندگی با آرامش" را در 10 قطعه و در فضایی متفاوت منتشر خواهیم کرد. اعضایی که در این آلبوم همکاری می‌کنند هنوز به طور قطع مشخص نشده‌اند و در حال بررسی شکل پخش آن هستیم.

رضا صادقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین