کد خبر: 22606 A

توقف فعالیت‌های موسیقی محمد علیزاده

توقف فعالیت‌های موسیقی محمد علیزاده

محمد علیزاده کلیه برنامه و فعالیتهای موسیقی خود را متوقف کرده است.

ایران آرت: محمد غلامی مدیر برنامه های محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در گفتوگو با خبرگزاری میزان درباره فعالیت های این خواننده گفت: محمد علیزاده باتوجه به اینکه در برگزاری کنسرت با تمرکز و دقت نظر پیش می رود در حال حاضر برنامه ای برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها ندارد.

وی در همین راستا افزود: زمان برگزاری اولین کنسرت محمد علیزاده هنوز مشخص نشده است و درباره زمان دقیق آن طی چند ماه آینده به نتیجه خواهیم رسید. 

مدیر برنامه علیزاده درباره انتشار قطعه توسط این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: محمد علیزاده در حال حاضر قطعه ای در دست انتشار ندارد و برنامه ای نیز برای انتشار آلبوم ندارد.

غلامی خاطرنشان کرد: محمد علیزاده در حال حاضر در استراحت به سر می برد و کلیه برنامه و فعالیت های موسیقی خود را متوقف کرده است. 

گفتنی است، محمد علیزاده در برنامه "سه ستاره" اسفند ماه 1395 نیز به عنوان یکی از گزینه‌های خوانندگی در کنار دیگر هنرمندان عرصه موسیقی که برای این بخش انتخاب شده بودند حضور داشت و در نهایت توانست با کسب مجموع بیشترین آراء به عنوان خواننده برگزیده "سه ستاره" انتخاب شود.

این خواننده پاپ آلبوم جدید "گفتم نرو" را پس از وقفه‌ای چند ساله بعد از انتشار آلبوم "دلت با منه" در بهمن ماه سال گذشته منتشر کرد که برخی از قطعه‌های این آلبوم مانند "عشقم این روزا" با استقبال خیلی خوبی از سوی مخاطبان موسیقی پاپ رو به رو شد.

محمد علیزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین