کد خبر: 23447 A

خواننده معروف در آستانه تکمیل جوایز چهارگانه دنیای هنر

خواننده معروف در آستانه تکمیل جوایز چهارگانه دنیای هنر

جان لجند در صورت کسب جایزه امی، تمامی جوایز معتبر دنیای هنر را کسب کرده است.

ایران آرت: جان لجند خواننده، نوازنده، آهنگساز، ترانه نویس و بازیگر نامدار آمریکایی نامزد دریافت "امی" شد و در آستانه تکمیل جوایز چهارگانه اصلی دنیای هنر یا "ایی‌ جی‌ او‌ تی" قرار گرقت.

جان لجند برای هنرنمایی در "کنسرت عیسی مسیح سوپراستار" نامزد دریافت امی شده است؛ نمایش موزیکالی که به مناسبت عید پاک از شبکه تلویزیونی انبیسی پخش شد. این نمایش اقتباسی است از اثری به همین نام که اندرو لوید وبر و تیم رایس در سال ۱۹۷۰ تولید کردند.

جان لجند در این نسخه تلویزیونی نقش عیسی مسیح را بازی کرد و در قسمت های مختلف همراه با ارکستری بزرگ به اجرای قطعاتی مذهبی در چهارچوب آموزه های انجیل پرداخت.

جوایز چهارگانه اصلی دنیای هنر شامل امی، گرمی، اسکار، تونی است و به اختصار "ایی جی او تیگ نامیده می شود. جان لجند در گذشته گرمی، اسکار و تونی گرفته و در صورت دریافت امی چهارگانه هنری او تکمیل می شود و نامش به فهرست ستاره هایی افزوده می شود که چنین افتخار بزرگی کسب کرده اند.

به نقل از رسانه‌های آمریکایی، از جمله هنرمندانی که موفق به دریافت این چهارگانه شدند می توان به ووپی گلدبرگ، ریتا مورنو یا مل بروکس اشاره کرد.

جوایز امی هر سال به بهترین تولیدات تلویزیونی اهدا می شود و مهمترین جایزه این صنعت در جهان است.

رقبای جان لجند در بخش بازیگر اصلی سریال یا فیلم کوتاه آنتونیو باندارس، درن کرایس، بندیکت کمبربچ، جف دنیلز و خزه پلمونز هستند.

جان لجند با ابراز شادی از نامزدی خود، این موفقیت را به تمامی بازیگران و دست اندرکاران کنسرت عیسی مسیح سوپراستار تقدیم کرد چرا که حضور در این پروژه موزیکال یکی از بهترین تجربیات دوران حرفه ای او محسوب می شود.

این هنرمند ۳۹ ساله از چهره های تأثیرگذار موسیقی آمریکا در سالهای اخیر است و آثار متنوعی در سبکهای آر اند بی، سول، نئو سول و پاپ منتشر کرده است.

اسکار امی جان لجند گرمی تونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین