کد خبر: 23539 A

تماشاخانه خونین رومی‌ها در تسخیر بیانسه

تماشاخانه خونین رومی‌ها در تسخیر بیانسه

بیانسه به دنبال ضبط یک موزیک ویدئوی خاص در تماشاخانه خونین روم باستان است.

ایران آرت: وزارت فرهنگ ایتالیا درخواست بیانسه برای فیلمبرداری در تماشاخانه "کولوسئوم" در شهر رم را رد کرد تا بیانسه همچنان برای ضبط موزیک ویدئوی جدیدش منتظر بماند.

به گزارش ایران آرت، بیانسه یک خواننده همه چیز تمام است. او همان‌قدر که آثار استودیویی خوبی را تولید می‌کند، روی صحنه هم با اعتماد به نفس و با قدرت اجرا می‌کند و پرفورمنس‌هایش هم مثال‌زدنی است. از طرفی موزیک ویدئوهای جالبی هم تولید می‌کند که آخرینش یک موزیک ویدئوی متفاوت در موزه لوور بود.

این خواننده آمریکایی که هم‌اکنون به همراه همسرش اجراهای تور "همه چیز عشق است" را روی صحنه می‌برد، چندی پیش به شهر رم سفر کرد و درخواستش مبنی بر فیلمبرداری در تماشاخانه کولوسئوم را به وزیر فرهنگ ایتالیا تحویل داد.

کولوسئوم در شهر رم، بزرگترین تماشاخانه امپراتوری روم و یکی از مکان‌های فرهنگی مهم دنیا است که با نبرد گلادیاتورها پیوند خورده است. از این رو این مکان مورد توجه بیانسه قرار گرفته تا موزیک ویدئوی جدیدش را در آن ضبط کند.

علیرغم پیگیری‌های بیانسه، وزیر فرهنگ ایتالیا هنوز مجوزی به این خواننده برای فیلمبرداری در کولوسئوم نداده است.

گفته می‌شود این تماشاخانه توسط یک دانشمند برجسته ایتالیایی رزرو شده و بیانسه اگر می‌خواهد فیلمبرداری موزیک ویدئویش را آن‌جا انجام بدهد، باید مدت‌ها صبر کند تا بتواند تماشاخانه را رزرو کند.

بیانسه جی زی کولوسئوم گلادیاتورها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین