کد خبر: 24109 A

خواننده‎‌های پاپ سولد اوت کردند / تهران منتظر بانی و یگانه

خواننده‎‌های پاپ سولد اوت کردند / تهران منتظر بانی و یگانه

کنسرت‌های تابستانه چند چهره جذاب برای مخاطبان داشتند که باعث شد تمامی اجراهایشان سولد اوت شود.

ایران آرت: در هفته‌ای که گذشت، موسیقی کشور دو چهره داشت؛ همایون شجریان و حمید هیراد. آنها هر دو برای مدتی در صدر خبرها قرار گرفتند و کارشان با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد، اما آنها چه کرده بودند؟ شجریان با توجه به شرایط اقتصادی کشور از برگزاری کنسرت خیابانی گفت: «سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد.» حمید هیراد هم طبق معمول با حاشیه دست‌وپنجه نرم کرد و متهم به لب‌خوانی در کنسرتش شد.

به گزارش شهروند، در این میان، کنسرت‌های تابستانه هم چند چهره جذاب برای مخاطبان داشتند که باعث شد تمامی اجراهایشان سولد اوت شود. حالا دیگر به سختی می‌توان بلیت کنسرت‌های محسن یگانه، بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده را پیدا کرد. «به سختی» که می‌گوییم، دو معنی دارد:   یا باید با یکی از اعضای گروه موردنظر فامیل دربیایید، یا این‌که بروید در بازار سیاه و بلیت‌ها را با قیمتی بیشتر تهیه کنید!

سالن بالا!

«با خدا باش، پادشاهی کن. به لطف خدا و حمایت همیشگی شما عزیزان دلم بلیت‌های کنسرت در ٦ روز به پایان رسید. خدا رو شکر می‌کنم. مدیون این حمایت‌هاتونم و تلاشمونو می‌کنیم که شرمنده‌تون نشیم و بتونیم در کنار هم شادترین شب‌هارو رقم بزنیم و بهترین خاطرات رو بسازیم. پرانرژی و در کنار هم می‌ترکونیم. سالن بالا». بهنام بانی با این پُست در صفحه شخصی‌اش خبر از سولد اوت‌شدن اجراهایش داد. او حالا به جمع خواننده‌های پرطرفدار پاپ پیوسته و بعید نیست باز هم اجراهایش سولد اوت شود. آخرین‌بار کنسرت‌اش برای روزهای ١٢، ١٣ و ١٤مرداد تمدید شد.

یادآوری چاپلین

محسن ابراهیم‌زاده ١٧ شهریور‌ سال ١٣٦٦ در تربت حیدریه متولد شد. نخستین‌بار به‌طور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد. او در ‌سال ٨٨ با آهنگ «هنوز وقتی می‌خندی» شناخته شد و حالا طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. برای همین کنسرت‌اش برای روزهای دوازدهم و بیست‌وچهارم مرداد تمدید و سولد اوت شد! ابراهیم‌زاده در آخرین پُست صفحه‌اش و در واکنش به اتفاق‌های اخیر جمله‌هایی از چارلی چاپلین گذاشت: «هیچ چیز در این جهان جاودانه نیست، حتی مشکلات و بدبیاری‌های ما.»

همیشه «یگانه»

١٧، ١٨، ١٩، ٢٩، ... روزهای مرداد پشت‌سر هم به اجراهای محسن یگانه اختصاص پیدا می‌کند؛ اما باز هم آدم‌هایی پیدا می‌شوند که از اجرای او جا بمانند! یگانه از اردیبهشت به بعد اجرایی در تهران یا شهرهای دیگر نداشت و به نوعی در دوره استراحت به سر می‌برد. او پیش از این وعده اجراهای جدید را داده بود. این خواننده برخلاف اغلب همکاران خود روال متفاوتی را پیش گرفته و هر‌سال فقط دو یا سه قطعه منتشر می‌کند. محسن یگانه تابستان ٩٦ قطعه «بعد تو» و اسفند‌ سال گذشته هم قطعه «عبور» را به مخاطبانش ارایه کرد.

همایون شجریان محسن یگانه بهنام بانی حمید هیراد محسن ابراهیم زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین