کد خبر: 24405 A

اعلام آمادگی خواننده ممنوع‌الفعالیت برای کنسرت خیابانی

اعلام آمادگی خواننده ممنوع‌الفعالیت برای کنسرت خیابانی

حسین زمان نیز به چالش برگزاری کنسرت‌های رایگان خیابانی پیوست.

ایران آرت: حسین زمان خواننده‌ی پاپ ضمن ستودن اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام کرد: من سالهاست اجازه‌ی فعالیت ندارم اما اگر به من هم مجوز اجرا بدهند حاضرم هر زمان در هر کجا که لازم باشد حنجره ناقابلم را وقف مردم عزیز هموطنم بگردانم.

به گزارش انصاف نیوز، «حسین زمان» خواننده‌ی پاپ، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

اعلام آمادگی برگزاری کنسرت رایگان خیابانی توسط همایون شجریان، هنرمند ارزشمند کشورمان، اقدام شایسته‌ای است که از امثال چنین هنرمندان فرهیخته‎ای انتظار می‌رود. امیدوارم این همدلی با مردم در جامعه‌ی هنری ما گسترش یابد و دیگر هنرمندان، صرف نظر از اینکه جواز کار را بدهند یا ندهند با مردم همراه و همسو شوند. در جامعه‌ای که حاکمیت نمی‌تواند غمخوار مردم باشد، نمی‌تواند دردی از دردهای مردم را درمان کند، قادر نیست مشکلات مردم را حل نماید، در کشوری که مردم حتی حق ابراز مطالبات خود را ندارند و تا لب به اعتراض باز می‌کنند با خشم و غضب حاکمیت مواجه می‌شوند شاید بشود برای لحظاتی با جادوی هنر موسیقی، همان هنر مظلوم در کشور، فضا را برای دقایقی تنفس آماده کرد.

اینگونه فعالیت‌های هنری می‌تواند به انسجام بیشتر مردم، به یکدلی و یکصدایی مردم و به با هم بودن و همراهی ایشان در مقابله با سختی‌ها و دشواری‌ها کمک نمایند. امیدوارم اراده‌ای نیز نزد برخی از مسوولین باشد تا نه تنها خیابان‌ها بلکه همه‌ی سالن‌های اجرا را برای مدتی بطور رایگان در اختیار هنرمندان و مردم قرار دهند و نشان دهند با مردم هستند. قطعا چنین اقداماتی تنها مرهم گذاری مختصری است بر آلام مردم که از دست هنرمندان برمیآید و البته در دل خود پیامی بزرگ دارد و اینکه غمخوار ما خودمان هستیم و کلید حل مشکلات در دست هیچکس نیست جز خود مردم. این ما هستیم که می‌توانیم با همت و اراده و با اتحاد و همدلی بر مشکلات غلبه کنیم و خواسته‌هایمان را محقق نماییم.

من سالهاست اجازه‌ی فعالیت ندارم اما اگر به من هم مجوز اجرا بدهند حاضرم هر زمان در هر کجا که لازم باشد حنجره ناقابلم را وقف مردم عزیز هموطنم بگردانم.

همایون شجریان حسین زمان کنسرت خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین