کد خبر: 24428 A

خواننده پاپ همه اجراهایش را لغو کرد

خواننده پاپ همه اجراهایش را لغو کرد

ستاره موسیقی پاپ که به تازگی از بیمارستان مرخص شد به زمان بیشتری برای بهبودی اجرا دارد.

ایران آرت: دمی لواتو که چندی پیش به علت مصرف بیش از حد مواد اوردوز کرد و با خوش‌شانسی جان سالم به در برد، همه اجراهای باقی‌مانده تور آلبوم "بگو دوستم داری" را لغو کرد.

به گزارش ایران آرت، این خواننده قرار بود در کشورهای آمریکای جنوبی از جمله برزیل، آرژانتین و شیلی و همین‌طور کشور مکزیک روی صحنه برود که مدیر برنامه‌هایش طی نامه‌ای از مردم این کشورها عذرخواهی کرد. در متن این نامه آمده است: دمی نیاز به زمان بیشتری دارد تا سلامتی‌اش را بازیابد. او اکنون آماده نیست ولی حتماً در زمان بهتری جبران خواهد کرد.

طرفداران دمی لواتو که بلیت اجراهای او را خریداری کرده بودند، از 10 اوت (امروز) می‌توانند مبلغ هزینه شده برای خرید بلیت را دریافت نمایند.

امکان دارد بازگشت دمی لواتو به صحنه تا مدت‌ها به طول بینجامد. این خواننده که از دوران بچگی با بیماری‌های روحی دست و پنجه نرم می‌کرده و در نوجوانی و جوانی هم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است، اکنون قصد دارد به مراکز بازپروری مراجعه کرده و بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.

لواتو سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ترک اعتیاد کرده اما آخرین تک آهنگ او دوباره هوادارانش را نگران کرد چون دمی در آن ترانه مدام از اعتیاد می‌گوید. در نهایت این خواننده در ماه گذشته میلادی به علت مصرف مواد اوردوز کرد و راهی بیمارستان شد.

او اکنون به هوادارانش قول داده که به هر طریقی از دام اعتیاد نجات پیدا کند. الن دی‌جنرس، مجری معروف آمریکایی نیز قصد دارد از دمی لواتو دعوت کند تا در تاک‌شوی او به ماجرای اعتیاد دمی پرداخته شود و همان‌جا از دمی قول بگیرد که دیگر هرگز به سوی اعتیاد نرود.

دمی لواتو که 10 روز دیگر 26 ساله می‌شود، یکی از ستاره‌های موسیقی پاپ آمریکا در دهه دوم قرن 21 است که از کودکی با سلنا گومز دوست بودند و هر دو با یکدیگر رشد کردند و به دنیای موسیقی شناخته شدند. لواتو تا کنون 6 آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

موسیقی پاپ کنسرت دمی لواتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین