کد خبر: 24848 A

خواننده پاپ: تا شرایط تغییر نکند، نمی‌خوانم!

خواننده پاپ: تا شرایط تغییر نکند، نمی‌خوانم!

خواننده نسل اول موسیقی پاپ به شرایط امروز موسیقی معترض شد.

ایران آرت: مدت هاست که از سعید شهروز خبری نیست. خواننده‌ پاپ که در دهه ۷۰ با آلبوم «غزلک» به شهرت رسید. او که سابقه همخوانی با مرحوم ناصر عبداللهی را در قطعه «گل یخ» دارد، تا به این لحظه ۹ آلبوم را روانه بازار کرده است. او از شرایط موسیقی کشور گلایه دارد و زمانی هم که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد، این موضوع را صراحتاً به مهران مدیری مجری این برنامه گفت.

این خواننده درباره کم کاری خود در عرصه انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط اقتصادی و موسیقی کشور باعث شده است که کمی از موسیقی فاصله بگیرم. تا زمانی که اوضاع بر همین منوال باشد، فعالیت هایم کم خواهد بود.

وی افزود: قطعاتی را تولید کردم اما فعلاً اثری را منتشر نمی کنم. برنامه ای هم برای برگزاری کنسرت ندارم. تصمیم دارم که فعلا استراحت کنم و کارهایم در عرصه موسیقی را به بعد از محرم و صفر موکول کنم.

این خواننده پاپ ضمن گلایه از شرایط موسیقی کشور و عدم حمایت از خوانندگان دهه 70 اظهار کرد: بسیاری از خوانندگان دهه 70 دیگر فعالیتی ندارد و ما هم با تلاش و دست و پا زدن خودمان را تا این لحظه نگه داشته ایم. متأسفانه حمایتی از خوانندگان قدیمی نمی شود و فقط فعالان عرصه موسیقی از کسانی که در کوتاه مدت کارهایشان دیده می شود، حمایت می کنند.

شهروز ادامه داد: وقتی یک آهنگ شنیده می شود، تمام بیلبوردها به خواننده آن قطعه اختصاص پیدا می کند و همه از وی صحبت می کنند. این خیلی بد است که آثار خوب دیگر خوانندگان آنقدر زود به حاشیه می رود و دیگر به آنها توجهی نمی شود.

موسیقی پاپ سعید شهروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین