کد خبر: 24929 A

ستاره پاپ برای معشوقش خواند

ستاره پاپ برای معشوقش خواند

آریانا گرانده اثری را در آلبوم جدیدش به نامزدش (پیت دیویدسون) تقدیم کرد.

ایران آرت: آلبوم جدید آریانا گرانده علیرغم واکنش‌های منفی از سوی مخاطبانش، موفق شد چند رکورد را در روزهای ابتدایی انتشارش به ثبت برساند.

به گزارش ایران آرت، "شیرین‌ترین" نام آلبوم جدید آریانا گرانده است که روز 17 آگوست با 15 قطعه منتشر شد. فارل ویلیامز و نیکی میناژ همخوان‌های گرانده در این آلبوم هستند. نیکی میناژ و آریانا گرانده پیش از این در آلبوم جدید میناژ نیز با هم همکاری کرده بودند.

قطعه چهاردم این آلبوم با نام "پیت دیویدسون" را گرانده به طور اختصاصی برای نامزدش خوانده است. گرانده و دیویدسون قصد دارند به زودی در مراسمی مجلل با هم ازدواج کنند.

آریانا گرانده گفت که برای آلبومش بیش از 30 قطعه تولید کرده بود اما ترجیح داد نیمی از آن‌ها را منتشر کند تا حال و هوای آلبومش بیشتر شخصی باشد. 

این خواننده که عمده هوادارانش را تینجرها شامل می‌شوند، در روزهای ابتدایی انتشار آلبومش با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد اما آلبومش به لحاظ میزان فروش و شنونده شرایط خوبی دارد. از جمله این‌که هر 15 قطعه آلبوم جدید این خواننده در چارت 50 آهنگ پر استریم جهان قرار دارند و در روز اول بیش از 36 میلیون بار استریم شدند که این برای خوانندگان زن یک رکورد محسوب می‌شود. 

آریانا گرانده 25 ساله قصد دارد تولید آلبوم جدیدش را از ماه آینده استارت بزند. 

آریانا گرانده پیت دیویدسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین