کد خبر: 25015 A

رونمایی از صدای اورجینال جان لنون

رونمایی از صدای اورجینال جان لنون

صدای اورجینال و خالص جان لنون و دمویی شنیده نشده‌ از قطعه "تصورکن" رونمایی می‌شود.

ایران آرت: یونیورسال میوزیک ۵ اکتبر مصادف با ۱۳ مهر ۱۳۹۷ برای بزرگداشت آلبوم مشهور «تصور کن» مجموعه‌ای را منتشر می‌کند که شامل دمویی منتشر نشده از قطعۀ «تصور کن» است. این مجموعه که Imagine-Ultimate Collection نام دارد شامل ۱۴۰ قطعۀ ریمیکس و ری‌مستر شده از چهرۀ شاخص گروه بیتلز است که روی ۶ سی‌دی ارائه می‌شود.

به گزارش نوا، این پروژه زیر نظر یوکو اونو در ابی رود (Abby Road) انجام شده است. اونو دربارۀ انتشار این مجموعه گفت: «تصور کن با عشقی بزرگ و نگرانی برای کودکان دنیا خلق شده است امیدوارم از آن لذت ببرید.»

این مجموعه شامل تعدادی میکس نهایی و تعدادی میکس‌های استودیویی خام خواهد بود و برای مخاطبان این فرصت را فراهم می‌کند که صدا و اجرای ارجینال و خالص لنون و «پلاستیک اونو بند» را بشنوند.

همچنین مستند جدیدی در این مجموعه وجود دارد که داستان هر قطعه را از ساخت دمو تا مرحلۀ مسترینگ روایت می‌کند. دو فیلم ساختۀ جان و یوکو به نام «تصور کن» و «Gimme some Truth» نیز روز ۵ اکتبر همزمان با انتشار مجموعه منتشر خواهد شد.

نام قطعۀ تصور کن در ۵۰۰ قطعه‌ای که راک اند رول را شکل دادند در تالار افتخارات گرمی و تالار افتخارات راک اند رول ثبت شده است. این قطعه همچنین در فهرست بهترین آهنگ‌های تاریخ در رکوردهای جهانی گینس از تک‌آهنگ‌های هیت بریتانیایی در رتبۀ دوم و در ۵۰۰ آهنگ برتر تاریخ در مجلۀ رولینگ استون در رتبۀ سوم قرار دارد.

بیتلز جان لنون تصور کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین