کد خبر: 25153 A

ترانه شهرام ناظری برای سیمین

ترانه شهرام ناظری برای سیمین

شهرام ناظری ترانه تیتراژ فیلم «سیمین» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم را خواند که این اثر به خشکی زاینده رود می پردازد.

ایران آرت: فیلم سینمایی «سیمین» به تهیه کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم چندی پیش در اصفهان مراحل فیلمبرداری خود را در لوکیشن های مختلف شهر اصفهان از جمله قلعه تاریخی محمد آباد، چند رشته قنات، کبوترخانه، روستای گورتان، میدان نقش جهان، گاوخونی، رودخانه خشک زاینده رود و خانه های تاریخی سپری کرد و این روزها امور فنی آن در حال انجام است.

به تازگی شهرام ناظری ترانه ای برای فیلم خوانده است که در تیتراژ آن جای خواهد گرفت. صداگذاری فیلم توسط حسین قورچیان انجام می شود و ساخت موسیقی را علی اصغر رحیمی برعهده دارد.

«سیمین» فیلمی درباره علت خشک شدن زاینده رود و تاثیرات آن بر زندگی مردم به ویژه کشاورزان است. قصه در فضایی استعاری روایت می شود و کاراکتر مادر در آن نمادی از آب و رودخانه است. سازندگان امیدوار هستند با این فیلم توجه مسئولان و مردم را به این فاجعه بزرگ جلب کنند که حاصل بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح است.

بازیگران فیلم عبارتند از محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، محمد فیلی، جمشید صدری، پری کربلایی، سپیده مظاهری، مریم نقیب الذاکرین و (بازیگران کودک و نوجوان) : امیرعباس رضایی و مریم عرب جعفری.

به گفته کارگردان، فیلم در کنار بیان تاثیرات منفی خشک شدن زاینده رود روی زندگی کشاورزان با بهره گیری از لوکیشن های خاص کویر در دل داستان به یک بوم نگاری در این منطقه نیز توجه کرده است.

سازندگان در تلاش هستند تا فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان آماده می کنند.

شهرام ناظری لاله اسکندری مرتضی آتش زمزم محمدرضا هدایتی فیلم سیمین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین