کد خبر: 25190 A

کنسرت بیانسه و جی‌زی بهم ریخت / حمله یک مرد ناشناس

کنسرت بیانسه و جی‌زی بهم ریخت / حمله یک مرد ناشناس

مردی ناشناس در کنسرت آتلانتا به بیانسه و جی‌زی حمله کرد.

ایران آرت: شب گذشته سی‌وسومین اجرا از دومین تور "پا به فرار" بیانسه و جی‌زی در آتلانتا برگزار شد که تحت تأثیر یک اتفاق عجیب قرار گرفت. در انتهای این کنسرت یک مرد ناشناس از میان تماشاگران برخواست و به سمت زوج مشهور موسیقی حمله کرد.

به گزارش ایران آرت، در حالی‌که بیانسه، جی‌زی و بیش از 50 نوازنده و دنسر روی صحنه در حال اجرا بودند، به‌ یک‌باره فضای سالن با صدای یک مرد ناشناس متشنج شد. در این حین بیانسه مشغول اجرا بود که مرد مهاجم به سمت او حمله کرد و قصد آسیب رساندن به وی را داشت اما در نهایت موفق به انجام چنین کاری نشد و پس از مدتی دستگیر شد.

از شب گذشته تاکنون اعتراضات فراوانی به تیم امنیتی سالن برگزاری کنسرت شده است چون آن‌ها حدود یک دقیقه به مرد مهاجم فرصت دادند که روی صحنه جولان بدهد. براساس ویدئوهایی که از این اتفاق در فضای مجازی منتشر شده، اگر دنسرها به بیانسه کمک نمی‌کردند ممکن بود این خواننده آسیب ببیند.

هنوز هدف مرد مهاجم از آشوب در کنسرت بیانسه و جی‌زی اعلام نشده است. هرچند که بیانسه و جی‌زی اعلام کرده‌اند که قصد ندارند مرد مهاجم را به دادگاه تحویل بدهند و این نشان می‌دهد که به احتمال فراوان او تروریست نبوده است.

در بیانیه‌ای که بیانسه و جی‌زی درباره اتفاقات شب گذشته منتشر کرده‌اند آمده است:" انتهای اجرای دیشب یک مرد روی استیج آمد که باعث شد کنترل ما بهم بریزد. ما از تیم امنیت تور متشکریم که باعث شدند به کسی آسیبی وارد نشود. منتظر اجرای امشب ما باشید."

بیانسه و جی‌زی معروف‌ترین زوج حال و حاضر دنیای موسیقی هستند. این دو مشغول اجراهای دومین تور "پا به فرار" هستند. تور نخست "پا به فرار" سال 2014 برگزار شد. 

کنسرت بیانسه جی زی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین