کد خبر: 25624 A

ماکان بندی‌ها به آرزوی خود رسیدند

ماکان بندی‌ها به آرزوی خود رسیدند

خوانندگان ماکان‌بند با بیان این‌که به آرزوی خود رسیده‌اند، اظهار داشتند که حق کسی را در موسیقی نخورده‌اند.

ایران آرت: رامبد جوان شب گذشته میزبان گروه موسیقی ماکان‌بند در خندوانه بود و در بخش اول از خندوانه به قرعه‌کشی بین تماشاگران پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رهام هادیان یکی‌ از خواننده های گروه موسیقی ماکان‌بند با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول کارهای جدیدی هستیم تا آنها را تقدیم مخاطبان خود کنیم.

وی‌ با اشاره به اینکه تا امروز ۱۵ قطعه موسیقی تولید کرده‌اند، بیان کرد: ماکان ‌بند، تلاش و زحمت همه‌دوستان عزیزمان است.

هادیان در ادامه در برنامه ضمن تشکر از گروه موسیقی، درباره انتقادها گفت: به من همیشه اتهام می زنند که بچه پولدار هستم. اما اصلا اینطور نیست.

امیر مقاره درباره معنی ماکان گفت: ماکان به معنی شجاعت است، شجاعت داریم که جلوی این همه انتقاد ایستاده ایم.

مقاره تاکید کرد: در دنیای واقعی باید برای رسیدن به آرزوها تلاش کرد و ما هم برای رسیدن به این نقطه تلاش کردیم اما برخی  تصور این را دارند که ما حق آنها را خورده ایم.

مقاره درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاووشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه  کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن علاقه‌مند شدم‌.

هادیان نیز درباره ورود خود به هنر موسیقی بیان کرد: از بچگی آواز می خواندم ولی به شکل حرفه‌ای ۸ یا ۹ سال پیش بود که بعد از کلاس ساز به پیشنهاد استادم کلاس آواز رفتم و کم کم با فراخوانی که سرپرست گروه امروز ماکان‌بند گذاشته بود، صدا را ضبط کردم و برای او فرستادم و شب به من  پیام دادند  و قرار شد به صورت آزمایشی قطعه ای را بخوانم.

مقاره در پاسخ به سوال رامبد جوان گفت: دوست دارم بازیگر شوم. این را همه جا گفتم و باز هم می گویم که دغدغه تمام گروه ماکان‌بند دیدن شادی مردم است.

امیر مقاره در پایان با تشکر از پدرش گفت: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن 9 سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم،و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی.

مقاره ادامه داد:چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

در پایان این گفتگو رهام هادیان و امیر مقاره هرکدام از خانواده خود گفتند و قول دادند هر کدام تا ۵ نفر از تماشاگران خندوانه را به کنسرت خود دعوت کنند‌‌.

ماکان بند رهام هادیان امیر مقاره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین