کد خبر: 25921 A

محمد معتمدی: ممنوع‌الفعالیت شدم / واکنش پلیس تهران

محمد معتمدی: ممنوع‌الفعالیت شدم / واکنش پلیس تهران

محمد معتمدی می‌گوید مجوز برگزاری کنسرت به صورت پلی‌بک داشته اما اعضای ارکسترش را روی صحنه برده و موسیقی زنده اجرا کرده است.

ایران آرت: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی چند روز بعد از برگزاری اولین کنسرت رایگان خود در بوستان «آب و آتش» تهران به رهبری علی اکبر قربانی از ممنوع الفعالیتی خود خبر داد.

به گزارش مهر، محمد معتمدی با اشاره به شرایط پیش آمده توضیح داد: از زمستان سال ۹۵ برای برگزاری کنسرت رایگان برنامه ریزی کرده بودیم و دوستان بسیاری در سطوح بالای مدیریتی تلاش های زیادی انجام دادند تا این برنامه اجرا شود. از سوی دیگر برخی دیگر هم بودند که علاقه چندانی برای اجرای این برنامه نداشتند تا اینکه در نهایت موسسه توسعه هنرهای معاصر ورود کرد تا اینکه توانستیم موافقت ضمنی مراجع ذی ربط را برای برگزاری کنسرت دریافت کنیم و حتی تا قطعی شدن برنامه، خبری را به صورت عمومی منتشر نکردیم.

وی ادامه داد: مجوز برگزاری کنسرت رایگان شب قبل از اجرای برنامه صادر شد منتها از طریق پلیس اماکن و محسن رجب پور مدیر عامل مجمع صنفی ناشران موسیقی به ما اعلام شد که مجوز این کنسرت برای اجرای پلی بک است و اتفاقا آقای رجب پور هم از این بابت ابراز نگرانی کرد که مشکلی به وجود نیاید ولی ما با وجود این ابلاغ با ارکستر روی صحنه رفتیم و انصافا نیروی انتظامی هم با وجود این اقدام نهایت همکاری را با ما داشت.

این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به ممنوع الفعالیتی خود نیز اظهار کرد: شنبه هفته گذشته من در برج میلاد تهران کنسرت داشتم اما قبل از اجرای برنامه آقای تابع جماعت مدیریت این مجموعه به من اعلام کرد که گویا از اداره اماکن ناجا نامه ای ارسال شده که بنده اجازه اجرا در مرکز همایش های برج میلاد را ندارم زیرا این مجموعه جزو مراکزی است که برای اجرای برنامه در آن علاوه بر دریافت مجوزهای مربوط به وزارت ارشاد باید مجوز اماکن را نیز در اختیار داشت. به هرحال گویا من از کاری که باید انجام می دادم تخطی کردم اما این کنسرت به خاطر شرایط خاص جامعه و مردم باید اجرا می شد.

لازم به ذکر است که در همین رابطه باشگاه خبرنگاران جوان در گفت‌وگو با سرهنگ نوروزی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ خبر ممنوع‌الفعالیتی را تکذیب کرد و از قول سرهنگ نوروزی نوشت: معتمدی اگر مدعی است که از سوی پلیس ممنوع الکار شده، به ما مراجعه کند تا بررسی کنیم از کجا و چه نهادی این ممنوع‌الکاری به وی ابلاغ شده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: هیچ دستوری مبنی بر ممنوع الکاری معتمدی صادر نشده و فقط پلیس برای کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. تذکر پلیس هم این بود که باید قبل از برگزاری هر گونه کنسرت با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند.

محمد معتمدی کنسرت خیابانی کنسرت رایگان رئیس پلیس تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین