کد خبر: 26231 A

تصمیم جدی همسر کیم کارداشیان برای رقابت با ترامپ

تصمیم جدی همسر کیم کارداشیان برای رقابت با ترامپ

به نظر می‌رسد رپر مشهور آمریکایی مصمم است که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 با ترامپ وارد رقابت شود.

ایران آرت: در ماه‌های اخیر اخباری مبنی بر احتمال کاندیدا شدن کانیه وست، رپر مشهور آمریکایی و همسر کیم کارداشیان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا شنیده می‌شد که تقریباً جدی گرفته نمی‌شد اما این خبر در روزهای اخیر بوی واقعیت به خود گرفته است.

به گزارش ایران آرت، پس از آن‌که هفته گذشته فاکس‌نیوز به نقل از برنامه رادیویی Power 92.3 FM اعلام کرد کانیه وست به طور صد درصد مطمئن است که می‌خواهد رقیب انتخاباتی ترامپ شود، به تازگی جان لجند، ستاره دنیای موسیقی نیز در پادکست دان ووتان اعلام کرد حضور دوستش در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قطعی است.

جان لجند درباره رویکرد سیاسی کانیه وست می‌گوید: او در این مورد به من چیزی نگفته است ولی من فکر می‌کنم کانیه نه کاندیدای حزب دموکرات‌ها خواهد بود و نه کاندیدای حزب جمهوری‌خواهان. او به طور مستقل وارد رقابت می‌شود. 

لجند همچنین در مورد رقابت وست با ترامپ می‌گوید: کانیه به لحاظ انگیزه و روحیه رقابت‌پذیری شبیه به خود ترامپ است. او فکر می‌کند حالا که ترامپ توانسته این کار را انجام بدهد، پس او هم می‌تواند. دلیلی که کانیه از ترامپ خوشش می‌آید همین است.

در حالی‌ اخبار مربوط به کاندیدا شدن کانیه وست در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قوت گرفته که در ماه‌های اخیر از احتمال کاندیدا شدن چهره‌های هنری دیگری نیز در انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت شده است. اپرا وینفری و دواین جانسون مشهورترین این‌ چهره‌ها هستند که البته هر دوی آن‌ها یکی دو بار رقابت‌شان با ترامپ را تکذیب کردند ولی به نظر می‌رسد کانیه وست تصمیمش جدی است و یا این‌که حداقل به خاطر مسائل تبلیغاتی فعلاً قصد تکذیب آن را ندارد.

کیم کارداشیان، همسر کانیه وست به تازگی فعالیت‌های مشترکش با ترامپ و کاخ سفید را آغاز کرده است و باید دید این مسئله در صورتی که کانیه وست روی تصمیمش بماند چقدر در رقابت او با ترامپ تأثیرگذار خواهد بود.

ترامپ دونالد ترامپ جان لجند کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین