کد خبر: 26976 A

کاهش 25 درصدی علاقه ترامپ به تیلور سوئیفت

کاهش 25 درصدی علاقه ترامپ به تیلور سوئیفت

دونالد ترامپ در واکنش به اظهارنظر سیاسی تیلور سوئیفت گفت: حالا موسیقی تیلور را 25 درصد کمتر از قبل دوست دارم.

ایران آرت: دونالد ترامپ به اولین اظهارنظر سیاسی تیلور سوئیفت که روز یکشنبه به سال‌ها سکوت خود در عرصه سیاسی پایان داد و از دو نامزد دمکرات در انتخابات میان‌دوره‌ای حمایت کرد، واکنش نشان داد.

روز گذشته ترامپ در پاسخ به خبرنگاری که از وی در این‌باره پرسید، گفت: "حالا موسیقی تیلور را 25 درصد کمتر از قبل دوست دارم، اوکی؟"

ترامپ پیش از انتخاب شدن به عنوان رییس‌جمهوری آمریکا از تیلور سوییفت به خوبی یاد کرده و او را شگفت‌انگیز برشمرده بود.

سوئیفت شامگاه یکشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "در گذشته چندان مایل نبودم دیدگاه‌های سیاسی‌ام را آشکارا بیان کنم اما در دو سال اخیر در زندگی من و در دنیا اتفاق‌هایی افتاده که الان احساسی متفاوت دارم. من همیشه رای‌ام را به نامزدهایی می‌دهم که از حقوق مردم دفاع و برای آن مبارزه کنند. در این کشور هنوز نسبت به رنگین‌پوستان تبعیض‌نژادی نظام‌مند اعمال می‌شود. نمی‌توانم فارغ از رنگ پوست و جنس به کسانی رای بدهم که نمی‌خواهند برای احقاق حقوق همه آمریکایی‌ها تلاش کنند. به همین دلیل رای من برای مارشا بلکبرن، نامزد جمهوریخواه مورد حمایت دانلد ترامپ نخواهد بود."

سوئیفت که 10 جایزه گرمی در کارنامه دارد، تا ابتدای سال 2016 بیش از 40 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را فروخته و با 130 میلیون دانلود تک‌آهنگ‌هایش در فضای مجازی، از محبوب‌ترین خوانندگان دنیا در عرصه دیجیتال بوده است.

دونالد ترامپ تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین