کد خبر: 27080 A

انتشار اثری ناشنیده از همایون خرم

انتشار اثری ناشنیده از همایون خرم

فرزند همایون خرم از انتشار آلبومی از آثار ناشنیده پدرش با صدای همایون کاظمی خبر داد.

ایران آرت: رضا خرم فرزنده زنده یاد همایون خرم آهنگساز و نوازنده فقید در گفتگو با مهر گفت: آلبومی متشکل از تعدادی از آثار قدیمی پدرم به همراه یک قطعه اجرانشده از وی با نظارت بابک شهرکی و بنده در حال تولید و ضبط است که همایون کاظمی از هنرمندان باسابقه موسیقی کشورمان در آن به عنوان خواننده حضور دارد.

وی ادامه داد: در این اثر چهار قطعه از آثار قدیمی پدرم به همراه یک قطعه تاکنون اجرا نشده از او توسط همایون کاظمی خوانده شده که از نظر من یکی از آثار باکیفیت بازخوانی شده پدرم است که امیدوارم بتواند مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

به گفته وی، گروه اجرایی آلبوم نیز نهایت تلاش خود را انجام داده که بتوانند این آلبوم را با بهترین کیفیت به مخاطبان ارایه دهند.

خرم درباره نحوه انتشار آثار اجرانشده زنده یاد همایون خرم بیان کرد: آثار متعددی از پدر به جای مانده که هم در حوزه بی کلام و هم در حوزه باکلام می تواند در دسترس مخاطبان قرار گیرد، اما لازمه چنین کاری طبقه بندی و تنظیم دوباره آثار است که برخی از آنها نیمه کاره هستند.

رضا خرم در پایان خبر داد: بابک شهرکی به عنوان هنرمندی که در زمان حیات پدر بسیار مورد وثوق بود، مشغول تدوین برخی کارهای به جا مانده از پدرم است تا بتوانیم آنها را منتشر کنیم.

همایون خرم بابک شهرکی همایون کاظمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین