کد خبر: 27522 A

آلبوم جدید شهرام ناظری در راه است / حضور قطب‌الدین صادقی

آلبوم جدید شهرام ناظری در راه است / حضور قطب‌الدین صادقی

شهرام ناظری خواننده آلبوم "آرش کمانگیر" شد.

ایران آرت: آلبوم موسیقی "آرش کمانگیر" بر اساس منظومه‌ آرش کمانگیر سیاوش کسرایی به آهنگسازی پژمان طاهری و خوانندگی شهرام ناظری مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته و به زودی منتشر خواهد شد.

محمد حسین توتونچیان مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری ققنوس و تهیه‌کننده درباره جزئیات آلبوم "آرش کمانگیر" به مهر گفت: "آرش کمانگیر" یک اثر ارکسترال محسوب می‌شود که با صدای استاد شهرام ناظری و بر اساس شعری از سیاوش کسرایی توسط پژمان طاهری آهنگسازی شده است.

وی در تشریح مراحل تولید این آلبوم گفت: بخش ارکسترال این اثر در "کنسرت هاوس" شهر وین توسط ارکستر مجلسی اتریش و به رهبری طاها عابدیان ضبط شده است و باید اذعان داشت که با توجه به خاستگاه ارکستر، نوعی از موسیقی ارکسترال را در یک اثر ایرانی با زبان پارسی تجربه خواهید کرد که کاملاً منحصر به فرد و شنیدنی است. این درحالی است که  قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان نیز به عنوان راوی داستان، استاد ناظری و پژمان طاهری را همراهی کرده است.

توتونچیان درباره نام قطعات و معرفی نوازندگان این اثر گفت: آلبوم "آرش کمانگیر" هفت قطعه به نام‌های "شب"، "قصه"، "امید"، "آهنگ دگر"، "بدرود"، "آرش" و "سوگ" را شامل می‌شود که به زودی در اختیار علاقمندان موسیقی قرار خواهد گرفت. 

این در حالی است که پژمان طاهری، طاها عابدیان، فرهاد صفری و بابک غسالی تکنوازان آلبوم "آرش کمانگیر" هستند و غیر از تکنوازی ویولای طاها عابدیان که در وین ضبط شده است، دیگر تکنوازی‌ها و دکلمه در تهران صدابرداری شده است.

شهرام ناظری قطب الدین صادقی سیاوش کسرایی پژمان طاهری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین