کد خبر: 28538 A

مخفی شدن تیلور سویفت در چمدان!

مخفی شدن تیلور سویفت در چمدان!

زین ملک در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیلور سویفت برای رفت‌و‌آمد در یک چمدان مخفی می‌شود.

ایران آرت: به نظر می‌رسد برای برخی از افراد مشهور استفاده از عینک یا سبیل و یا ماسک گذاشتن برای این که در مکان‌های عمومی شناخته نشوند، کافی نباشد.

به گزارش ایران آرت، زین ملک، خواننده سابق گروه وان دایرکشن این مسئله را تایید کرده که تیلور سویفت برای این که از انظار عمومی دور باشد برای رفت و آمد در یک چمدان مخفی می‌شود. این خواننده در مصاحبه‌ای با مجله ووگ بریتانیا گفته که تیلور سویفت همیشه در حالی که در یک چمدان مخفی شده به جاهای مختلف سفر می‌کند.

به نقل از بی‌بی‌سی، شایعات در مورد نحوه رفت وآمد تیلور سویفت سال گذشته در مرکز توجه قرار گرفت، پس از آن که تصویری منتشر شد که در آن ماموران حفاظت در حال حمل چمدانی بزرگ به داخل و خارج خانه این خواننده سرشناس بودند.

آژانس عکاسی که این عکس را گرفته بود، مدعی شده که تیلور سویفت برای دوری از خبرنگاران در داخل این چمدان مخفی شده است. اما این آژانس بعدا این ادعا را رد کرد.

تیلور سویفت تنها سلبریتی نیست که برای فرار از عکاسان و هوادارانی که می‌خواهند سلفی با آن‌ها بگیرند، از چنین روشی استفاده می‌کند. سال گذشته ادل، خواننده سرشناس بریتانیایی و برنده جایزه گرمی در مسیر رسیدن به محل اجرای برنامه برای دورماندن از دست هوادارانش در یک جعبه مخفی شد.

روپرت گرینت، بازیگر مجموعه فیلم های هری پاتر نیز معروف به این است که با زدن ماسکی به شکل اردک در ملاءعام ظاهر می شود تا شناخته نشود.

ادل تیلور سویفت زین ملک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین