کد خبر: 28965 A

پاسخ خواننده‌های ماکان‌بند به حواشی / از ماشین گران‌قیمت تا تعویض لباس در کنسرت

پاسخ خواننده‌های ماکان‌بند به حواشی / از ماشین گران‌قیمت تا تعویض لباس در کنسرت

اعضای ماکان‌بند به تمامی حواشی پیش آمده برای این گروه جوان و نوظهور موسیقی پاپ پاسخ دادند.

ایران آرت: سیدعلی ضیاء یکشنبه چهارم آذر در "فرمول یک" میزبان یاشار خسروی، رهام هادیان و امیر مقاره اعضای ماکان بند بود و با آن‌ها گپ زد.

خسروی سرپرست گروه در ابتدا درباره تشکیل ماکان بند توضیح داد: دو سال پیش که فکر تشکیل این گروه به ذهنم رسید دوست داشتم برای جوان ها کار کنیم. در گروه قبلی با اکثر خواننده های مطرح کار کرده بودم اما می خواستم این بار روی قشر جوان کار کنم. قشر جوان همیشه هستند و ۱۵، ۱۶ ساله ها را همیشه در کنار خودمان می بینیم.

به گزارش خبرآنلاین، هادیان درباره اینکه برخی می گفتند عمر ماکان بند ۶ ماه است، اظهار کرد: خداراشکر این اتفاق نیفتاد. ما هم سعی مان را می کنیم که این اتفاق نیفتد اما سخت است. من که به عنوان ملودی ساز در این گروه هستم تا توان دارم سعی می کنم کار خوب بزنم.

خسروی نیز ادامه داد: ما در شهر گرگان ۹ سانس گذاشتیم و حتی ظرفیت وجود داشت که ۱۸ سانس هم بگذاریم اما این کار را نکردیم.

امیر مقاره در این خصوص گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که تا به حال که هستیم و می خواهیم باز هم باشیم. ما رکوردهای مختلفی را جابجا کردیم از جمله اینکه رکورد داشتیم که برای کنسرت تهران در چهار دقیقه بلیت هایمان رزرو شدند.

خسروی درباره درآمد این گروه و آینده اش گفت: درآمدمان به تعداد کنسرت هایمان در شهرستان و تهران بستگی دارد. بعضی وقتها انتقاد زیادی به کلاممان می شود، می گویند خیلی محاوره ای است. ولی ما روز اول تصمیممان این بود که برای جوانها کار کنیم. ماکان آینه ای از فرهنگ و گفتار نسل جوان است.

خواننده ای که در داروخانه و آزمایشگاه کار می کرد

هادیان در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا واقعیت دارد دو خواننده ماکان بند پیک موتوری بوده اند و در داروخانه کار می کرده اند، اظهار کرد: بله. من هم در داروخانه و هم آزمایشگاه کار کردم. شغلی هم که هیچ جا به آن اشاره نکرده ام این است که یک ماه هم مامور سرشماری بودم.

او درباره اینکه روزی گفته بود پنج هزار تومان بیشتر در کارتم ندارم، توضیح داد: همیشه ما هنرمندان از قضاوت کردن زجر می کشیم. در برنامه خندوانه گفتم روزی را تجربه کردم که فقط پنج هزار تومان در کارتم پول بوده است، نه اینکه همان موقع ۵ هزار تومان داشته باشم.

مقاره نیز در این باره بیان کرد: من دو جا کار می کردم که پیک بودم. دومین جا پیش پدرم بودم که آشپزخانه کوچکی زد و من هم کار را عار ندانستم و به او کمک کردم.

او افزود: دیده‌اید که در فضای مجازی چه حرف‌هایی زده می‌شود. تیتر می زنند که طرف قبلا پیک موتوری بوده و حالا ببین چه شده است. با این حرف به من بی‌احترامی نمی کنند بلکه به یک قشر توهین می کنند. پیک بودن خیلی هم کار خوبی است و هرکسی جنم دارد و انجامش می دهد دمش گرم.

محمدرضا گلزار الگوی خواننده ماکان بند

مقاره هم به محمدرضا گلزار ابراز علاقه کرد و گفت: او را خیلی دوست دارم و در خیلی از موقعیت ها الگوی من است. مثل مردمی بودنش.

در ادامه هادیان از اینکه ساعتش را در برنامه عید علی ضیا نشان نداده اند ابراز ناراحتی کرد و گفت: آنقدر با ساعت‌های گران می آیند در تلویزیون که خدا می داند. ساعت من فقط ۷۰۰ هزار تومان می ارزد.

او همچنین خبر داد: پدرام پالیز خواننده متفاوتی است که کارش سنگین تر است و به زودی به گروه ما اضافه می شود.

درست است شعرهایمان قافیه ندارد

هادیان با تایید این موضوع که به ما به خاطر سن کم‌مان فحش می دادند، در پاسخ به اینکه چرا شعرهایتان قافیه ندارد، گفت: وقتی شعر روی ملودی می خوابد و زیبا است و شما در ملودی وزن را احساس می کنید چه اشکالی دارد؟

مقاره درباره حواشی ویدئویی که با ماشین گران قیمت ضبط شده بود، توضیح داد: یک پسر هموطن یک ماشین گران قیمت داشت و ما می خواستیم ویدئومان را با ماشین او بگیریم. آن وقت برگشتند گفتند این ماشین امیر است. اما آن ماشین آنقدر قیمتش بالا است که من اگر تا ۱۰۰ سال دیگر چیزی نخورم هم نمی توانم آن را بخرم!

او یادآور شد: من اصلا ماشین ندارم و با آژانس این طرف و آن طرف می روم. ما پول‌هایمان را می گذاریم برای کنسرت ها و تولید آهنگ هزینه می کنیم.

مقاره در این باره که چرا وسط کنسرت لباس عوض می کنید، توضیح داد: الان هم یک دست لباس آورده ایم بین آیتم بپوشیم! واقعیت این است که ما خیس عرق می شویم و می رویم لباس عوض می کنیم که فضا هم تازه شود. من خیلی انتقادپذیر هستم با اینکه از انتقاد دوری می کنم. خیلی از انتقاداتی که نسبت به لباسم شد را قبول دارم اما عزیزانی انتقاد کردند که در کنسرت نبودند و نمی دانستم آن لباس و اکت برای چیست و اگر بودند حق می دادند که با کت و شوار نمی شد آن کارها را کرد.

محمدرضا گلزار ماکان بند رهام هادیان امیر مقاره یاشار خسروی
نظرات خوانندگان
  • نگین
    پاسخ

    اگه واقعا همین جوری باشه که میگین از ته قلبم دوستون دارم💕

  • ار نظر من عزیزان گروه ماکان بند اصلا نباید بع حواشی توجهی داشته باشن اگه همینطور پیش برن مطمئنم که همچنان.موفق خواهند ماند
    با آرزوی موفقیت همیشگی واسه امیر آقاو آقا رهام

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین