کد خبر: 29026 A

کنسرت همایون شجریان در استانبول

کنسرت همایون شجریان در استانبول

همایون شجریان منتخبی از آثار چند سال اخیر خود را در استانبول اجرا می‌کند.

ایران آرت: کنسرت همایون شجریان با حضور تهمورس و سهراب پورناظری در فستیوال بین المللی موسیقی‌های مردمی استانبول در مجموعه "جمال رشید ری" دوازدهم آذر ماه (سوم دسامبر) برگزار می‌شود.

در اولین فستیوال بین المللی موسیقی‌های مردمی استانبول که با حمایت نهاد ریاست جمهوری ترکیه برگزار خواهد شد، علاوه بر این هنرمندان ایرانی، هنرمندانی چون "پاکو پنیا"، "عزیزا مصطفی زاده" و چهره های بین المللی دیگری از کشورهای اسپانیا، کره جنوبی و جمهوری آذربایجان حضور دارند.

نمایندگان ایران در این کنسرت آثاری از آلبوم های "نه فرشته‌ام، نه شیطان"، "خداوندان اسرار" و "آیینه‌ها" اجرا می‌شود که از جمله آن می‌توان به درون آینه، کولی، دل به دل، شتک، حصار، از عشق، آیینه ها، آواز بیا کز عشق تو بیگانه گشتم، با من صنما و خداوندان اسرار با اشعاری از مولانا، حافظ، هومن ذکایی و سیمین بهبهانی اشاره کرد.

در این اجرا همایون شجریان به عنوان خواننده، تهمورس پورناظری (تار، سه‌تار و تنبور)، سهراب پورناظری (کمانچه و تنبور)، حسین رضایی‌نیا (دف)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه ای)، مهیار طریحی (سنتور)، آزاد میرزاپور (بربط) و آرین کشیشی (گیتار باس) به عنوان نوازنده حضور دارند.

این فستیوال که از طرف شهرداری استانبول و با حمایت نهاد ریاست جمهوری ترکیه تدارک یافته، قرار است در سالن کنسرت جمال رشیدری شهر استانبول برگزار شود. 

n83114509-72684376

همایون شجریان سهراب پورناظری تهمورس پورناظری استانبول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین