کد خبر: 29102 A

زیرصدای آهنگ محسن چاوشی خبرساز شد / واکنش سینا سرلک و سینا حجازی

زیرصدای آهنگ محسن چاوشی خبرساز شد / واکنش سینا سرلک و سینا حجازی

سینا سرلک می‌گوید او خواننده‌ای نیست که بپذیرد صدایش به‌عنوان بک‌وکال یک خواننده دیگر استفاده شود.

ایران آرت: محسن چاوشی همکاری جدید خود با تلویزیون را با قطعه "چه شد" از سر گرفت. این قطعه سه شنبه شب به عنوان تیتراژ پایانی سریال "بانوی عمارت" از شبکه 3 سیما روی آنتن رفت و البته بی‌حاشیه هم نماند. مشخص نبودن نام بک وکالیست (کسی که آوای زیر صدای خواننده را اجرا می کند) در میان گروه موسیقی تیتراژ و پوستر این قطعه، باعث شد تا خاطره هم خوانی چاوشی و سرلک در قطعه "رفیقم کجایی" در سریال "شهرزاد" زنده شود. در آن وقت سینا سرلک مصاحبه هایی کرد و این شائبه به وجود آمد که نامش را محسن چاوشی از تیتراژ سریال حذف کرده است. به هرحال قطعه "چه شد" هم در فضای مجازی و سایت ها بدون نام بک وکالیست پخش شد و برخی کانال‌های تلگرامی مانند کانال برنامه "حالا خورشید" و برخی صفحه های اینستاگرامی به اشتباه از خواننده‌های دیگری مانند سینا سرلک و سینا حجازی به عنوان خواننده زیر صدا نام بردند در حالی که این طور نبود.  در ادامه بیشتر درباره این قطعه و ابهامات آن می‌خوانید.

بیشتر از "چه شد" بدانید

به گزارش خراسان، محسن چاوشی تا به حال 11 تیتراژ برای برنامه‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی و تلویزیونی خوانده است. قطعه "چه شد" دومین همکاری او به عنوان خواننده تیتراژ سریال پس از "سایه بان" است. فاصله اعلام خبر خوانندگی چاوشی برای این سریال و پخش آن در تیتراژ پایانی 11 روز طول کشید. نکته‌ای که شاید بتوان تنظیم کم رمق این قطعه را به حساب آن گذاشت. البته عزیزا... حمیدنژاد کارگردان سریال هم به این نکته اشاره کرد و به مهر گفت: "یکی از مواردی که هنوز درگیر تنظیم آن هستیم تیتراژ مجموعه "بانوی عمارت" است که در قسمت‌های ابتدایی آن‌طور که باید مطابق شان مخاطب نیست. قطعا از هفته آینده تیتراژ کامل و نهایی سریال تقدیم مخاطبان خواهد شد." اگرچه شعر این قطعه که یکی از غزل‌های شورانگیز و درخشان استاد شهریار به نام "ماه بر سر مهر" است جور همه ضعف‌های این آهنگ را می‌کشد و شنیدنش را دوست‌داشتنی می‌کند. جالب این که گفته می‌شود استاد شهریار در ابتدا این غزل را برای دوستش سرود تا به معشوق خود برساند اما به اتفاق، محبوبش را در محلی دید و آن را برای او هم خواند. او در این شعر به شیوه همیشگی از جور و جفای یار رفته شکایت می‌کند اما باز هم او را روی چشم خود می‌گذارد.

خواننده دوم "چه شد" کیست ؟

همکاری محسن چاوشی و سینا سرلک در سریال نمایش خانگی"شهرزاد" مسالمت‌آمیز نبود. ذکر نشدن نام سینا سرلک در مشخصات آهنگ این سریال و اعتراض‌های او در گفت‌و‌گوهای خبری گواه این ادعاست. او همراهی خودش با چاوشی را در قطعه "چه شد" رد کرد و در واکنش به ذکر نامش به عنوان یکی از خواننده‌های این تیتراژ در برخی کانال‌ها به خراسان گفت:" صدایی که به عنوان زیر صدا در این تیتراژ شنیده می‌شود صدای من نیست. درحقیقت من خواننده‌ای نیستم که به عنوان بک وکال خواننده دیگر، اجرایی داشته باشم ضمن این که شهرزاد آخرین همکاری من با محسن چاوشی بود."

عده ای دیگر نیز فکر می کردند سینا حجازی بک وکالیست این قطعه بوده است. ذکر نام سینا حجازی و تشکر از او در تیتراژ پایانی این سریال این را به ذهن برخی متبادر کرد اما او به خراسان گفت:" سید محمد جاسمی خواننده زیر صدای قطعه جدید محسن چاوشی است." درباره سید محمد جاسمی اطلاعات کمی موجود بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تنبورنوازی برخی قطعات چاوشی، تارنوازی همین قطعه جدید و آوا در قطعه"کاشکی" از آلبوم گروهی "هشت" که با محوریت تولد امام رضا (ع) تهیه و در اردیبهشت سال 89 منتشر شد، اشاره کرد. قطعه‌ای که در آن نام سینا حجازی به عنوان یکی از اعضای تیم کرال ذکر شده است. این حاشیه‌ها را پایانی بود اگر نام همه عوامل موسیقایی در تیتراژ ذکر و حق آن‌ها به سهم کوچک خود برآورده و مشخص می شد تنگ نظری چه کسی باعث ایجاد چنین حاشیه هایی می شود.

محسن چاوشی سینا حجازی سینا سرلک بانوی عمارت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین