کد خبر: 29157 A

حجت اشرف‌زاده آلبوم تلفیقی می‌دهد

حجت اشرف‌زاده آلبوم تلفیقی می‌دهد

حجت اشرف‌زاده درباره آلبوم جدید خود و فضای این روزهای موسیقی صحبت کرد.

ایران آرت: حجت اشرف زاده خواننده قطعه "ماه و ماهی" درباره انتشار آلبوم جدید خود اظهار کرد: آلبوم جدید فضای ترکیبی از موسیقی الکترونیک و حال و‌ هوای موسیقی ایرانی دارد و قرار است در اسفند ماه منتشر شود. این آلبوم ترکیبی از ترانه و غزل است که تجربه‌ای جدید برای من شد و تا امروز چند تک آهنگ از آن را منتشر کرده‌ایم و درحال جمع بندی کل آلبوم هستیم.

وی در ادامه در گفتگو با صبا بیان کرد: آخرین قطعه‌‌ای که کار کردیم تیتراژ برنامه حالاخورشید بود به آهنگسازی و ترانه محمد محتشمی و غزل امیدصباغ نو که پس از انتشار با استقبال خوبی روبرو شده است.

حجت اشرف زاده درخصوص ارتباط مردم با دنیای موسیقی گفت: موسیقی در تمام ادوار تاریخی این سرزمین در میان مردم جریان داشته است. در سوگواری ها، شادی ها حتی زمان برداشت محصول و شکرگزاری تا جنگ و اتفاقات عاشقانه و غیره. موسیقی، شعر و ترانه‌ی خوب از قدیم تعریف خاص خودش را داشته و همچنان با توجه به علاقه مخاطب به معنا محوری شعر، این روال برقرار است و‌ علاقمندان به موسیقی اهمیت زیادی برای پیام و اثرگذاری ترانه و‌ شعر قائل هستند.

خواننده پاپ ادامه داد: اما این روزها حال شعر و موسیقی زیاد خوب نیست. حرفه ای ها خانه نشینند و میدان نمی‌بینند. طبق نظر جامعه شناسان مردم چیزی که بیشتر می‌بینند و‌ می‌شنوند را دنبال می‌کنند. امیدوارم فرصت‌ها برای همه جوان‌های مستعد یکسان و برابر شود، امیدوارم ترانه و شعر به روزهای اوج‌ و بالندگی‌اش برگردد. سطحی نگری در انتخاب مرتفع شود و هر روز صداهای اثرگذار، موسیقی‌هایی با ساختار درست و اشعاری قابل دفاع و بی ایراد و پخته تری بشنویم. به هرحال موسیقی خوب و شعر مؤثر راهش را در دل مردم بازخواهد کرد و‌ماندگارتر خواهد شد. راز ماندگاری در تلاش، آموختن ، اندیشه، خلاقیت و نوآوری هوشمندانه است. نه صرفا در موسیقی شش و هشت تولیدکردن!

وی در پایان درباره کنسرت‌ها گفت: برنامه کنسرت‌ها هم با یک تیم جدید و جوان و کارآمد چیده شده و به زودی رسما اعلام خواهد شد.

حجت اشرف زاده ماه و ماهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین