کد خبر: 31734 A

تک‌خوانی زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر؟

تک‌خوانی زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر؟

کارگردان مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخبار مربوط به تک‌خوانی خواننده زن در این مراسم را تکذیب کردند.

ایران آرت: کارگردان مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه قطعا در مراسم افتتاحیه تک‌خوانی زن وجود نداشته است، گفت: نقص فنی و کمبود میکروفن باعث شد صدای یکی از خانم‌ها بیشتر از دیگران شنیده شود.

کیارش اسدزاده در گفتگو با ایرنا درباره حواشی پیش آمده مبنی بر تک‌خوانی زن در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: قطعا تک‌خوانی زن وجود نداشته و ما یک گروه کُر 25 نفره را روی سن داشتیم که حاضران در سالن هم شاهد بودند اما ظاهراً به دلیل کمبود میکروفن صدای یک از خواننده ها بیشتر شنیده شده و باعث ایجاد سوء تفاهم شده است.

وی افزود: ما چندین بار قبل از آغاز اجرا مراسم افتتاحیه، این بخش از مراسم را چک کردیم و متوجه صدای بلند یک خانم نسبت به دیگر اعضا نشدیم چرا که صدا به صورت کُر شنیده می شد.

کارگردان مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ادامه داد: چون مراسم به صورت زنده از تلویزیون هم پخش می شد این نقص فنی به دلیل تک باند بودن تلویزیون بیشتر شنیده می شد.

اسدزاده با بیان اینکه ماجرای مراسم افتتاحیه یک سوءتفاهم بوده است، تاکید کرد: قطعا برنامه ای برای تک‌خوانی زن در مراسم افتتاحیه نداشته ایم و این اتفاق تنها و تنها یک نقص فنی بوده که متاسفانه در زمان چک صدا قبل از اجرا متوجه آن نشدیم چرا که صدا به صورت کُر پخش می شد.

به گزارش ایران آرت، در این راستا سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در توییتی نوشته است: "افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. با گرامیداشت برخی هنرمندان و کلیپ تأثیرگذار در منقبت صدیقه اطهر (س)، در پایان نمایشنامه‌ای از چهل ساله سینما روایت شد و در پایان سرودی با عنوان سلام به چهل سالگی. جز صدای جمع‌خوانی به من نمی‌رسید. به دوستانم گفته‌ام قانون و شریعت معیار است."

00000000

جشنواره فیلم فجر سید عباس صالحی کیارش اسدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین