کد خبر: 31796 A

ارکستر سمفونیک تهران به تیم ملی هدیه داد

ارکستر سمفونیک تهران به تیم ملی هدیه داد

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی قطعه‌ای را به تیم ملی فوتبال تقدیم کرد.

ایران آرت: اولین اجرای زمستانی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه در تالار وحدت روی صحنه رفت.

این در حالی است که حضور ژرژپطرسی دوبلور پیشکسوت کشورمان برای روایت قطعه "پیتر و گرگ" و تقدیم یک قطعه از سوی ارکستر سمفونیک تهران به تیم ملی فوتبال از نکات جالب توجه این اجراهای زنده بود. از دیگر نکات این کنسرت می توان به حضور چهار نوازنده نوجوان ساز هارپ اشاره کرد که میانگین سنی این هنرمندان بین ۱۱ تا ۱۶ سال بود.

قطعات "اورتور کارناوال" اثر آنتونی دورژاک، "سمفونی شماره ۲ )موومان سوم)" اثر سرگئی راخمانینوف، "باروک فلامینگو برای ۴ هارپ" اثر دبورا هانسون، "پیتر و گرگ" اثر سرگئی پروکفیف با روایت ژرژ پطرسی و "دانزون شماره ۲"  آثاری بودند که در این برنامه ها پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ضمن اینکه در این اجراها قطعه "زنده باد تیم ملی" به عنوان قطعه ویژه اجرا شد. شهرداد روحانی این قطعه  را پیش از این برای جام جهانی فوتبال ساخته بود و آن را به سرمربی و تیم ملی فوتبال کشورمان تقدیم کرد.

روحانی با اشاره به تلاش بازیکنان تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: فوتبال، مانند ارکستر، یک کار تیمی است و باید به تیم ملی ایران خسته نباشید گفت؛ تیم ملی عالی بود و به خاطر یک غفلت نتیجه بدی گرفت.

تیم ملی فوتبال شهرداد روحانی ارکستر سمفونیک تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین