کد خبر: 32129 A

اهدای جایزه آیکون بریت به پینک

اهدای جایزه آیکون بریت به پینک

در مراسم اهدای جوایز بریت 2019 جایزه هنرمند آیکون به پینک اهدا خواهد شد.

ایران آرت: پینک، خواننده 39 ساله آمریکایی در سی و نهمین مراسم اهدای جوایز بریت با دریافت جایزه آیکون تجلیل می‌شود. او نخستین خواننده غیر بریتانیایی خواهد بود که جایزه ویژه بریت را دریافت می‌کند.

به گزارش ایران آرت، برگزارکنندگان جایزه بریت که مهمترین جایزه موسیقی در بریتانیا است روز پنجشنبه اعلام کردند که در مراسم بریت 2019 از پینک تجلیل خواهند کرد. پینک در هفته جاری در تالار مشاهیر هالیوود نیز صاحب ستاره شده بود.

پینک در بیانیه‌ای اعلام کرد: "طرفداران بریتانیایی همیشه از دوآتیشه‌ترین و وفادارترین طرفداران من بوده‌اند. خیلی خوشحالم که با دریافت این جایزه در جمع آیکون‌های موسیقی حضور خواهم داشت."

پیش از این هنرمندان و گروه‌های برجسته‌ای همچون کویین، دیوید بویی، التون جان و اسپایس گرل جایزه آیکون بریت را دریافت کرده‌اند و پینک اولین خواننده خارجی است که این جایزه را به خانه می‌برد.

در مراسم اهدای جوایز بریت که روز 20 فوریه برگزار می‌شود، دوآ لیپا، آن-ماری و جس گلین، هر کدام با 4 نامزدی در رشته‌های مختلف بیشترین شانس را برای کسب جایزه دارند. سال گذشته دوآ لیپا و استورمزی معتبرترین جوایز بریت را از آن خود کردند.

التون جان خواننده زن دیوید بویی جوایز بریت جایزه بریت پینک کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین