کد خبر: 32531 A

ارسلان کامکار: تنوع سلیقه‌ها در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مشهود است

ارسلان کامکار: تنوع سلیقه‌ها در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مشهود است

ارسلان کامکار معتقد است حضور هیات 10 نفره اساتید موسیقی در جشنواره سی و چهارم فجر این رویداد را متنوع از سلیقه‌های موسیقایی کرده است.

ایران آرت: ارسلان کامکار، نوازنده درباره برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر  گفت: جشنواره موسیقی فجر همواره یک هدف دارد و نباید هر سال یک هدف جدید برای آن در نظر بگیریم. خوشبختانه امسال با آیین نامه ای که در نظر گرفته شده این مشکل برطرف شده است.

کامکار در ادامه بیان کرد: هنرمندان در طول یک سال چندین کنسرت برگزار می‌کنند ولی برای این جشنواره همیشه بهترین آثار خود را اجرا می‌کنند زیرا جشنواره موسیقی فجر برای آنها مهم و ضروری است.

این آهنگساز به موسیقی ما گفت: هر سال باید از هنرمندان جدید دعوت شود نه اینکه فقط تعدادی از هنرمندان هر سال حضور داشته باشند.

این نوازنده در ادامه تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی این جشنواره تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان است زیرا موسیقی تا به امروز به کمک آنها رشد کرده است.

ارسلان کامکار خاطرنشان کرد: مسئله دیگر بخش بین‌الملل است که باید به آن توجه شود زیرا با یک تیر دو نشان می‌زنیم هم مخاطبان را با موسیقی‌های دیگر آشنا می‌کنیم هم موسیقی ایرانی و مناطق مختلف ایران را به جهانیان معرفی می‌کنیم.

این هنرمند خاطرنشان کرد: امسال یک هیات ۱۰ نفره با سلیقه و علایق متفاوت در جشنواره حضور دارند که روحیات آنها متنوع است و این موضوع سبب شده است حال و هوای جشنواره سی و چهارم متفاوت باشد.

این نوازنده در ادامه تاکید کرد: زمانی‌که هنرمندان متفاوت که در حوزه‌های مختلف فعالیت می کنند در کنار هم قرار بگیرند و با هم برنامه‌ریزی کنند، سبب می‌شود جشنواره خاص برگزار شود. سبک‌های متفاوت برای جشنواره لازم و ضروری است زیرا از هر ژانری باید اجرا داشته باشیم تا همه سلیقه‌ها را در بر بگیرد.

ارسلان کامکار گفت: همچنین پیشکسوتان می‌توانند با برنامه‌ریزی درست سمت و سوی جشنواره را تغییر دهند که این اتفاق در جشنواره امسال رخ داده است. جشنواره موسیقی فجر از حضور هنرمندان جوان استفاده کرده است که این جوانان می‌توانند به صحنه روند و در درجه اول کار گروهی را یاد بگیرند و بتوانند بیاموزند چگونه در مقابل مخاطب به اجرای برنامه بپردازند.

 

جشنواره موسیقی فجر ارسلان کامکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین