کد خبر: 32588 A

وارطان ساهاکیان: دغدغه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر حمایت از جوانان است

وارطان ساهاکیان: دغدغه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر حمایت از جوانان است

وارطان ساهاکیان معتقد است؛ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از هنرمندان جوان خیلی حمایت کرده زیرا آنها به صورت فردی یا گروهی در این رویداد به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

ایران آرت: وارطان ساهاکیان، موسیقی‌دان و آهنگساز درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر نسبت به سال‌های گذشته خیلی پیشرفت کرده است و دلیل آن این است که در جشنواره امسال همه جوانب بررسی شده است و از هر شاخه‌ای موسیقی در این رویداد حضور دارند.

ساهاکیان در ادامه بیان کرد: اجرای آهنگسازان برجسته ایرانی یکی از نقاط قوت این جشنواره است زیرا در این جشنواره نباید هر اثری اجرا شود بلکه باید مخاطبان را با آثار ماندگار بیش‌تر آشنا کنیم.

این موسیقی‌دان به پانا گفت: بسیاری از پیشکسوتان در سال‌های گذشته دلگیر شده بودند زیرا در سال‌های قبل به حضور آنها بها داده نمی‌شد ولی خوشبختانه جشنواره سی و چهارم فجر از حضور پیشکسوتان سرشار شده است و این روند باید ادامه یابد.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: به نظرم هنرمندان جوان باید پیشکسوتان را سرلوحه خود قرار دهند و از تجربه‌های آنها استفاده کنند. پیشکسوتان هم باید هر چه می‌دانند به جوانان بیاموزند تا آنها دچار خطا یا اشتباه نشوند.

وارطان ساهاکیان خاطرنشان کرد: زمانی‌که آثار بزرگان اجرا شود جوانان متوجه می‌شوند که جشنواره جای اجرای هر اثری نیست و همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین آثار را خلق کنند.

ساهاکیان در پایان گفت: جشنواره موسیقی امسال از هنرمندان جوان خیلی حمایت کرده است و آنها به صورت فردی یا گروهی به اجرای برنامه در این جشنواره پرداخته‌اند که این نشان می‌دهد دغدغه سی و چهرامین جشنواره موسیقی فجر حمایت از جوانان است.

 

 

جشنواره موسیقی فجر وارطان ساهاکیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین