کد خبر: 32735 A

تیتراژ مهران مدیری محبوب‌تر از چاوشی، قربانی و اصفهانی

تیتراژ مهران مدیری محبوب‌تر از چاوشی، قربانی و اصفهانی

"دورهمی" با صدای مهران مدیری با اختلافی قابل توجه در صدر برترین ترانه تیتراژهای تلویزیونی به انتخاب مردم قرار گرفت.

ایران آرت: پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم، دیروز به کار خود پایان داد. این جشنواره که از سال 91 کار خود را آغاز کرده است سال گذشته بعد از یک وقفه چهارساله، دوباره شروع به کار کرد  و به بررسی بهترین‌های سال در حوزه‌های مختلف از جمله تیتراژ به انتخاب مردم پرداخت. در این دوره در خصوص تیتراژهای به رای گذاشته شده نیز اتفاقات عجیبی افتاده است که در ادامه از آن می‌گوییم.

به گزارش خراسان، امسال در بخش تیتراژها، 19 تیتراژ از برنامه‌های مختلف حضور دارد که در میان آن‌ها حجت اشرف‌زاده تنها خواننده‌ای است که  با دو تیتراژ "عطر تو" سروده محمد محتشمی و "بی‌خبر از تو" سروده امید صباغ‌نو برای برنامه‌های "جشن رمضان" و "شبی با عبدی" در فهرست خواننده‌ها حضور دارد. جالب این که قطعه "رفیق" این خواننده برای برنامه "حالا خورشید" اصلا در این فهرست قرار ندارد و او با تیتراژ "شبی با عبدی" با بیش از 117هزار رای در رتبه دوم جای گرفته است.

اتفاق غافل گیرکننده این جشنواره، پیشتازی تیتراژ "دورهمی" به خوانندگی مهران مدیری با اختلافی قابل توجه از دیگر خوانندگان محبوب این فهرست مانند محسن چاووشی، علیرضا قربانی و اصفهانی است. تا لحظه تنظیم این گزارش، مهران مدیری با رقمی بیش از 161 هزار رای در جایگاه اول تیتراژ به انتخاب مردم است.

عجیب‌تر این که حضور محسن چاووشی در فهرست رای‌گیری نه برای تیتراژ "بانوی عمارت" که برای تیتراژ سریال "سایه‌بان" است و جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده ، خواننده‌ای که امسال با آلبوم جنجالی "ابراهیم" در فهرست سه خواننده پرفروش سال قرار گرفت و به تازگی از تولید آلبوم جدید دیگری به نام "قمارباز" خبر داده است.

حال این که علیرضا قربانی با تیتراژ سریال "پدر" در جایگاه هشتم و محمد اصفهانی با تیتراژ "دلدادگان" در جایگاه سوم و پایین‌تر از دیگر خواننده‌ها قرار گرفته‌اند. نمودار مقابل نشان‌دهنده پنج تیتراژ برتر به انتخاب مردم است و باید دید تا انتهای رای‌گیری چه کسی می‌تواند به تندیس این جشنواره یعنی "سرو زرین" که ساخته هنرمندان اصفهانی‌ است، دست پیدا کند.

مهران مدیری محسن چاوشی علیرضا قربانی محمد اصفهانی دورهمی تیتراژ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین