کد خبر: 33377 A

داستان سریال "ارباب حلقه‌ها" فاش شد

داستان سریال "ارباب حلقه‌ها" فاش شد

شبکه آمازون با انتشار نقشه‌ای بخش‌هایی از داستان سریال "ارباب حلقه‌ها" را فاش کرد.

ایران آرت: صفحه‌ توئیتر سریال "ارباب حلقه‌ها" که به تازگی راه اندازی شده زمان احتمالی وقوع داستان را فاش می‌کرد. این پروژه هنوز تا نمایش فاصله‌ی زیادی دارد اما حساب رسمی آن زمان و مکان احتمالی قصه را نشان می‌داد.

این حساب توئیتر که نوامبر گذشته ایجاد شده اما تا ۱۳ فوریه فعالیتش را آغاز نکرده، تاکنون ۱۴ هزار دنبال‌کننده را به خود جذب کرده است. اولین متن ارسالی نقل قولی است از "جی.آر.آر. تالکین": "من کارم را با یک نقشه آغاز کردم." این جمله که در یکی از نامه‌های نویسنده‌ی "ارباب حلقه‌ها" به "نایومی میچیسون" وجود دارد به آغاز شکل‌گیری داستان در ذهن تالکین اشاره دارد.

به گزارش سی نما، آمازون سپس به تقلید از تالکین ابتدا در تاریخ ۱۵ فوریه اقدام به ارسال نقشه‌ای از سرزمین میانه کرد که شباهت زیادی به نقشه‌های موجود در کتاب‌ها داشت. مسئله‌ی جالب‌توجه دیگر نقشه، شعر معروف تالکین در آغاز کتاب‌های "ارباب حلقه‌ها" بود: "حلقه‌ای سه برای پادشاهان الف در زیر گنبد نیلی."

شبکه پیش از این اعلام کرده بود که داستان پیش از وقایع "یاران حلقه" (The Fellowship of the Ring) اولین رمان "ارباب حلقه‌ها" روی می‌دهد. اقتباس "پیتر جکسون" از آن‌ کتاب‌ها در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ در حوادث دوران سوم "سرزمین میانه" را روایت می‌کرد. اما هواداران براساس شعر "حلقه‌ای سه برای پادشاهان الف در زیر گنبد نیلی" گمانه‌زنی می‌کردند که سریال به دوران دوم می‌رود.

اما پنجشنبه ۷ مارس شبکه‌ی آمازون رسماً با انتشار نقشه‌ای به روز رسانی شده، تأیید کرد که داستان سریال به دوران دوم مربوط می‌شود. در این تصویر نام جزیره‌ی "نومه‌نور" (Numenor) به چشم می‌خورد که تمدنی گمشده در داستان‌های تالکین است. این جزیره محل زندگی انسان‌های فرمانروایی "گوندور" در دوران دوم بود. آن‌ها از نظر فیزیکی بی‌نقص بودند و طول عمرشان تا سه برابر انسان‌های معمولی می‌رسید. "آراگورن" که در داستان "ارباب حلقه‌ها" در سن ۸۷ سالگی به سر می‌برد، یکی از پادشاهان "نومه‌نور" و یکی از چند انسانی بود که خون خالص نومه‌نوری در رگ‌هایش جاری داشت.

بنابراین سریال آمازون در زمان اوج "نومه‌نور" روایت می‌شود و احتمالاً غرق شدنش را به تصویر می‌کشد، اما پیش‌بینی می‌شود که بیشتر بر ساخته شدن "حلقه‌های قدرت" توسط "سائورون" تمرکز خواهد کرد.

هالیوود ارباب حلقه ها آمازون جی آرآر تالکین سریال ارباب حلقه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین