کد خبر: 34008 A

رپر نامزد گرمی به قتل رسید

رپر نامزد گرمی به قتل رسید

نیپسی هاسل رپر جوان آمریکایی دیروز یکشنبه ۳۱ مارچ در یک ماجرای تیراندازی در لس‌آنجلس کالیفرنیا به ضرب گلوله فردی ناشناس از پای در آمد.

ایران آرت: نیپسی هاسل خواننده موسیقی سبک رپ و نامزد جایزه گرمی، دیروز یکشنبه ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین) در اثر شلیک گلوله کشته شد. این اتفاق رو به روی مغازه پوشاکی متعلق به این خواننده در جنوب لس‌آنجلس رخ داده است.

هالیوود ریپورتر گزارش داد دو فرد دیگر نیز در این ماجرا مجروح شده‌اند، اما هم اکنون در وضعیت ثابتی قرار دارند. مرگ هاسل در زمان انتقال او به بیمارستان اعلام شد. سخنگوی اداره پلیس لس‌آنجلس در وهله اول ضمن تایید این تیراندازی از تایید نام قربانیان سرباز زد و تنها گزارش داد که در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر در منطقه‌ای در جنوب لس‌آنجلس یک حادثه تیراندازی ثبت شده است و در پی آن سه مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که یکی از آنان در طول مسیر از دنیا رفته است. 

بر اساس گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، ساعاتی بعد اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس با انتشار پیامی در توئیتر خود با خانواده و دوستداران نیپسی هاسل همدردی کرد و از عمق تاسف خود بابت از دست رفتن زندگی‌های جوان بابت تیراندازی‌های سبعانه سخن گفت. بعد از آن در یک نشست خبری، نیرو پلیس نام نیپسی را به طور رسمی به عنوان قربانی این حادثه اعلام کرد و از گشوده شدن یک پرونده جنایی در این باره خبر داد. گفته می‌شود تاکنون یک مظنون سیاه‌پوست شناسایی شده است.

سرنخ عجیب و جالب دیگری که وجود دارد مربوط به توئیت هاسل است که نیم ساعت قبل از مرگ او منتشر شده و در آن نوشته است: «داشتن دشمنانی نیرومند، یک برکت است.»

نیپسی هاسل با نام واقعی ارامیس اشگدون، رپری ۳۳ ساله و اهل لس‌آنجلس بود. سال گذشته اولین آلبوم ضبط استودیویی او با نام «Victory Lap» نامزد دریافت جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ سال شد و در لیست بیل‌برد ۲۰۰ - محبوب‌ترین ۲۰۰ آلبوم موسیقی هفته - در رتبه چهارم قرار گرفت.

هاسل پیش از این با انتشار زیرزمینی آثارش طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده بود. او سال ۲۰۱۳ با به راه انداختن یک کمپین تبلیغات محلی بزرگ، هزار نسخه فیزیکی از آلبوم خود با نام «کرنشاو» را به قیمت هر کدام ۱۰۰ دلار به فروش گذاشت که تمامی آن در عرض ۲۴ ساعت به فروش رفت. تنها ۱۰۰ عدد از این آلبوم را جی- زی، رپر و تاجر آمریکایی خرید.

او سال ۲۰۱۵ برای فروش آلبوم دیگر خود نیز از همین تاکتیک استفاده کرد و این بار تنها ۱۰۰ نسخه هرکدام به قیمت هزار دلار عرضه کرد که تمامی آن‌ها به سرعت خریداری شدند.

هاسل علاوه بر کار موسیقی و پوشاک خود در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه و اجتماعی نیز حضور پررنگ داشت و پول و زمان خود را برای راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی و تجاری به کار می‌گرفت. چند ماه پیش بود که او مرکزی راه‌اندازی کرد تا کمک افراد جوان و اقلیت‌هایی باشد که در دنیای پر شتاب سیلیکون‌ولی حوزه نفوذی ندارند. او همچنین یکی از حامیان برنامه‌های آموزشی برای سیاهان در حوزه موسیقی و هنر در منطقه کرنشاو لس‌آنجلس بود.

بلافاصله بعد از این ماجرا، ستارگانی همچون ریحانا، جیمز لبرون و فارل ویلیامز نسبت به این حادثه تراژیک واکنش نشان دادند و به بیان احساس خشم و شوک خود پرداختند.

 

جایزه گرمی موسیقی رپ رپر نیپسی هاسل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین