کد خبر: 34054 A

تغییرات جدی در ظاهر و استایل لیدی گاگا/ او دیگر هیولای مادر نیست!

تغییرات جدی در ظاهر و استایل لیدی گاگا/ او دیگر هیولای مادر نیست!

مدتی است که دیگر خبری از لباس‌ها و قیافه‌های عجیب و غریب لیدی گاگا نیست و در حقیقت استایل او طی سال‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است.

ایران آرت: در سال ۲۰۱۹، لیدی گاگا، خواننده و بازیگر آمریکایی به اولین نفری در تاریخ تبدیل شد که جوایز گرمی، بفتا، گلدن گلوب و اسکار را همگی در یک سال از آن خود کرد.

نام لیدی گاگا بارها در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده و به خاطر ظاهر عجیب و غریبش لقب های مختلفی گرفته (هیولای مادر، پری دریایی کوچولو و غیره). اما بسیاری نمی دانند که پشت تصویر موفق و جنجالی لیدی گاگا، همیشه جنگی درونی بر سر عادی بودن برقرار بوده، آدمی عادی و واقعی مانند همه آدم های دیگر دنیا.

با این حال، مدتی است که دیگر خبری از لباس ها و قیافه های عجیب و غریب لیدی گاگا نیست و در حقیقت، استایل او طی سال ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. داستانی که پشت این تغییرات وجود دارد حقایق جالبی را درمورد شخصیت خاص لیدی گاگا برملا می‌کند. 

روزیاتو نوشته است: یکی از دلایلی که موسیقی گاگا را بسیار مورد توجه قرار داد، استایل خاص او بود. آرایش سنگین، موهای بلند سفید، مژه های مصنوعی، اکسسوری های پر زرق و برق، رنگ های زیاد و لباس های عجیب و نامتعارف لیدی گاگا، همیشه مورد بحث بود. حتی ویدئوها و مطالبی در اینترنت برای علاقمندان منتشر می شد که در آن ها نحوه آرایش موها به شیوه لیدی گاگا آموزش داده می‌شد.

4-1552297535

لباس های لیدی گاگا اغراق آمیزتر و عجیب و غریب تر از همیشه شد. یکی از جنجالی ترین آن ها، لباسی بود که از گوشت ساخته شده بود. طبق گفته های لیدی گاگا، این لباس بیانگر مبارزه ی او برای حقوق مدنی بشر بود. در آن سال ها بود که او لقب های مختلفی مثل "هیولای مادر" گرفت و به دنیا اعلام کرد که موسیقی و مد برای او جدایی ناپذیر بودند.

3-1552290854

لیدی گاگا به تجربه کردن و حیرت زده کردن مردم با ظاهرش ادامه می داد. هر ظاهر او یک تجربه ی خیره کننده و غافلگیر کننده بود. تمام لباس ها و آرایش های او تنها در تأیید ایده ی تولد دوباره ای بود که در آلبوم جدیدش به آن پرداخته بود. لیدی گاگا حتی در چندین مراسم به شکل خود دیگر مردانه اش ظاهر شد.

5a-1552297535

او در استایل لباس پوشیدندش، با استفاده از طرح ها و بافت های نامتعارف و ظاهر اغراق آمیزی که در همه ی لباس هایش دارد، با خودش روراست می ماند. اما کماکان موفق می شود که شیک پوشی و زنانگی را در لباس هایش حفظ کند.
5-1552297535

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۴ به همراه تونی بنت یک آلبوم در ژانر جز به نام "گونه به گونه" (Cheek to Cheek) منتشر کرد. منتقدان زیادی این آلبوم را گرم و عمیق می دانستند. لیدی گاگا همه را با مهارتش در خواندن قطعات جز غافلگیر کرد.

از اینجا استایل لیدی گاگا دچار تغییرات زیادی می شود. او ظاهر به ظاهر، کمتر عجیب و غریب و بیشتر شیک و به یاد ماندنی می شود. او حتی به چهره ی تبلیغاتی بسیاری از کمپانی های مد، مثل اچ اند ام و ورساچه تبدیل می شود.

لیدی گاگا

استایل لیدی گاگا در این دوره مختصرتر از همیشه شده بود. از قرار معلوم این سادگی جدید، لیدی گاگا را در برابر دیگران پذیراتر کرده بود. او دیگر به "زره دفاعی" ای که قبلاً نیازمندش بود احتیاج نداشت. با این حال، وقت هایی هم بود که او لباس های اغراق آمیز به تن می کرد و اینگونه لیدی گاگا بودن خود را به دنیا یادآوری می کرد.

لباس های لیدی گاگا زیباتر و زیباتر شده است. این لباس ها با تصویر جدید او کاملاً در تناسب هستند. لیدی گاگا حالا قدرتمند، زنانه، لطیف و البته بسیار طبیعی به نظر می رسد.

9a-2658dd1d4804231b28314b19b044d9dd

لیدی گاگا، طی دوران حرفه ای دوازده ساله اش بالاخره به جایگاهی رسید که دیگر نیازی ندارد چیزی را به کسی ثابت کند. حالا، او یک زن قوی و موفق است که در جایگاهی که به آن دست پیدا کرده درجا نخواهد زد. و تحول ظاهر او در حقیقت نشان دهنده ی جنگ درونی ای است که هر شخصی می تواند با ترس ها و احساسات خودش داشته باشد. لیدی گاگا پیروز این جنگ بود.

لیدی گاگا در مصاحبه ای با نشریه ی Cosmopolitan می‌گوید: "من یه نامزد داشتم که بهم می گفت هیچوقت موفق نمیشم، هیچوقت نامزد گرمی نمیشم، هیچوقت آهنگم مشهور نمیشه و امیدوار بود که من شکست بخورم. من بهش گفتم که یه روزی میرسه که، وقتی دیگه باهم نیستیم، بدون شنیدن صدام یا دیدنم حتی نمی تونی تو یه کافه قهوه سفارش بدی."

10a-1552297535

پوشش لیدی گاگا خواننده استایل ظاهر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین