کد خبر: 35198 A

درد دل ماکان‌بند با خدا منتشر می‌شود

درد دل ماکان‌بند با خدا منتشر می‌شود

ماکان‌بند از انتشار اثری با نام "خدا" همراه با جشن امضا خبر داد.

ایران آرت: کنسرت ماکان بند شب گذشته در حالی به صحنه رفت که تمام بلیت هایش از چندین روز قبل به فروش رفته بود.

بیشتر حاضران در کنسرت "ماکان بند" نوجوانان و جوانانی بودند که با همراهی خانواده هایشان به سالن وزارت کشور آمده بودند. این کنسرت طراحی صحنه متفاوتی داشت و بر روی صحنه وجود دو موتور سیکلت بیشتر از همه جلب نظر می کرد.

رهام هادیان و امیر مقاره آهنگ های بسیاری را خواندند و در بین اجرای هر قطعه، تلاش کردند با صحبت هایشان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. 

در بخشی از کنسرت دیشب، "ماکان بند" از انتشار قطعه "خدا" در روز بیست و سه اردیبهشت 1398 همراه با جشن امضا خبر داد.

هادیان درباره قطعه "خدا" گفت: این آهنگ درد دل ما با خداست.

رهام هادیان در بخش دیگری از این اجرا گفت: این کنسرت شاد و کنار هم بودنمون، به خاطر امنیتیه که داریم و باید قدرش رو بدونیم. از همه کسایی که باعث آرامش ما هستن و این اتفاق های خوب رو رقم میزنن و باعث میشن که کنار هم شاد باشیم، تشکر می کنیم.

پدرام پالیز خواننده پاپ مهمان ویژه کنسرت "ماکان بند" در سانس اول بود. در بخشی از کنسرت، ماکانی ها از پالیز خواستن تا بخشی از قطعه معروفش یعنی "زیبای من" را برای حاضران بخواند.

یاشار خسروی به عنوان رهبر گروه و نوازنده ساکسیفون و امیرمیلاد نیکزاد هم به عنوان تنظیم کنند و یکی از نوازندگان گروه، در کنار "ماکان بند" حضور داشتند.

"رفت"، "حس عجیب"، "بچه که نیستم"، "برو دارمت"، "عاشق که میشی"، "دو دقیقه بودی"، "هر بار این درو"، "با تو آرومم" و "دیوونه" تعدادی از قطعه هایی بود که در کنسرت دیشب اجرا شد.

 

ماکان بند رهام هادیان امیر مقاره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین