کد خبر: 35673 A

جاستین بیبر و اد شیرن رکورد زدند

جاستین بیبر و اد شیرن رکورد زدند

حاصل همکاری جاستین بیبر کانادایی و اد شیرن بریتانیایی به سرعت در صدر پرفروش‌ترین قطعات موسیقی قرار گرفت.

ایران آرت: رقابت با "اد شیرن" در لیست پرفروش‌ترین‌های موزیک همیشه کار سختی بوده است، به خصوص در سرزمین مادری‌اش یعنی بریتانیا! "شیرن" به همراه "جاستین بیبر" رقابت سهمگینی را آغاز کرده‌اند؛ آن‌ها با یک همکاری در ترک "I Don’t Care" توانستند یک شروع طوفانی در لیست فروش انگلستان داشته باشند.

این قطعه جدید توانسته تنها در تعطیلات آخر هفته گذشته، تعداد پخش ۴.۷میلیون را ثبت کند و بر اساس گزارش سایت نوا این تعداد یعنی بیشتر از هر موزیک دیگری در کل بریتانیا! پس به راحتی در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گرفته است.

از آنجایی که این قطعه روز جمعه گذشته منتشر شده، انتظار می‌رود جایگاه هفتگی خود را حفظ کند.

ed-sheeran-and-justin-bieber-new-song-i-dont-care-lyrics

این هشتمین تجربه صدرنشینی برای "شیرن" و هفتمین تجربه "جاستین" محسوب می‌شود! در میان تمامی خواننده‌ها، این دو خواننده توانستند ۳۷بار در بین ده موزیک پرفروش هفته و ۷۷بار در بین ۴۰آهنگ برتر حضور داشته باشند که این موزیک جدید هفتاد و هشتمین تجربه آنها خواهد بود.

"I Don’t Care" تنها آهنگ در بین ۱۰ آهنگ پرفروش هفته محسوب می‌شود که به تازگی منتشر شده؛ این در حالی است که "پینک"، خواننده ی فیلادلفیایی، با اثر جدیدش به نام "Hurts 2B Human" برای سومین هفته به رهبری خودش در صدر پرفروش‌ترین‌ها ادامه می داد!

 

جاستین بیبر اد شیرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین