کد خبر: 36015 A

خاطرات رپر معروف به حراج رفت

خاطرات رپر معروف به حراج رفت

پس از آنکه دفترچه خاطرات دریک در یک سطل زباله پیدا شد، این خواننده رپ آن را با قیمتی گزافی در یک حراجی به فروش رساند.

ایران آرت: یکی از صفحات دفترچه خاطرات "دریک" به صورت آنلاین به مبلغ هزاران دلار به فروش رسید. این متن که تاریخی هم برایش ثبت نشده، شامل اسم واقعی این رپر یعنی "اوبری دریک گراهام" است و مطالب نایابی از سال‌های کودکی این رپر را در آن می‌توان یافت.

یکی از آیتم های این دفترچه توسط شرکت حراج آنلاین "ممورابیلیا" به مبلغ ۷۵۰۰دلار ارزش گذاری شده! به گزارش سایت نوا، در یک کپی از این محصول جمع آوری شده، این رپر معروف از علایق و سرگرمی‌هایش نوشته و قسمتی از آن هم تایید می‌کند که حتی در دوران کودکی هم، موسیقی از اهداف بزرگ زندگیش بوده و به این هدف اعتقاد داشته است.

در قسمتی از آن نوشته :"باید یادآوری کنم که اوبری باید بخونه، رپ بنویسه و انجامش بده! اوبری از بسکتبال بازی کردن، نوشتن موسیقی و خرید کردن لذت میبره و برای موسیقی زندگی میکنه! "

در ادامه از "ویل اسمیت"،‌ "آشر" و "جی زی" به عنوان الگوهای زندگیش یاد می‌کنه و درباره‌ی پدرش می‌نویسد: "پدرم در یک گروه بلوز کار میکنه و وقت‌هایی که اجازه بده میرم و نوازندگیش رو تماشا میکنم و بعضی مواقع هم باهاش همراهی میکنم و میخونم!"

در طرف دیگر از صفحه، متن جذابی نوشته شده که به مادرش قول داده اتاقش را مرتب کند و زیرش را هم امضا کرده: "جمعه ۱۸ژانویه، قول دادم که تا ساعت ۸ صبح، حمام و اتاقم کاملا مرتب و تمیز باشه"

این دفترچه از سطل زباله‌ی اطراف سمساری پدربزرگ این خواننده در شهر تورنتو پیدا شده و صفحاتی که حاوی متن‌های خصوصی بوده، از اون جدا شده!

به گزارش "تی ام زد" در حراج ۱۹فوریه، صفحات دیگر از دفترچه ی خاطرات این رپر ۳۲ساله، به مبلغ ۳۲.۵۰۰دلار به فروش رسید.

 

ویل اسمیت دریک جی زی موسیقی رپ رپر آشر رپر معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین