کد خبر: 36234 A

سه برادر خواننده با دست پر برگشتند

سه برادر خواننده با دست پر برگشتند

برادران جوناس که چندی پیش اثر جدیدی را منتشر کردند اکنون قصد دارد کتاب شرح حال خود را منتشر کنند و یک مستند از آنها نیز در حال تولید است.

ایران آرت: کوین، جو، و نیک جوناس، برادران موزیسین با موسسه نشر کتاب "مک‌میلان" قرار داد بسته‌اند تا کتاب شرح حالشان را منتشر کند.

کتاب بر شکل‌گیری گروه "برادران جوناس" و به شهرت رسیدن سه برادر تمرکز دارد. همچنین در کتاب درباره از هم پاشیدن اعضای گروه در سال ۲۰۱۳ و دوباره به هم پیوستن اعضا در سال جاری میلادی صحبت می‌شود.

برادران جوناس در یک بیانیه گفتند دوست دارند داستان آنها به عنوان فرد، هنرمند، و خانواده روایت شود.

این کتاب که "خون" نام دارد ۱۲ نوامبر، ۲۱ آبان ماه منتشر خواهد شد.

چندی پیش نیز اعلام شد مستند برادران جوناس در شبکه آمازون ساخته می‌شود. قرار است این مستند نگاهی صمیمی به زندگی کوین، نیک و جو داشته باشد.

نیک جوناس در مصاحبه با یک شبکه رادیویی گفت: "قرار است این مستند به علاقمندان شخصیت ما به عنوان یک خانواده و برادر را نشان بدهد.به هر حال ما در دورانی گروه برادران جوناس بودیم.مدتی نبودیم و حالا دوباره برادران جوناس هستیم.پس شما طیف گسترده ای از داستان زندگی ما به علاوه تجربیات خانوادگی ما درباره همه چیز را می‌بینید.در ضمن مهم ترین فاکتور در مستند طرفداران ماست. و اهمیتی که آنها برای ما دارند."

او ادامه داد: "فکر می کنم این مستند چیزی خواهد بود که بیست سال بعد آن را برای فرزندان مان به نمایش بگذاریم و به خاطر پیشرفتی که داشته ایم افتخار کنیم."

گفتنی است که در ویدیو کلیپ ترانه جدید آنها همسران نیک (پریانکا چوپرا) ،کوین و نامزد جو(سوفی ترنر) نقش آفرینی کرده اند.

نیک جوناس جو جوناس کوین جوناس برادران جوناس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین