کد خبر: 36300 A

نمایش رضا یزدانی و سه بازیگر زن که دستفروش مترو شدند

نمایش رضا یزدانی و سه بازیگر زن که دستفروش مترو شدند

رضا یزدانی در نمایش "عاشقانه‌های خیابان" به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: رضا یزدانی خواننده کشورمان، در نمایش "عاشقانه‌های خیابان" به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی به عنوان بازیگر و خواننده به روی صحنه می‌آید. پیش‌تر نیز حضور الهام پاوه نژاد، سیما تیرانداز و ژاله صامتی برای بازی در این نمایش قطعی شده بود.

گیل آبادی درباره این نمایش به فارس گفت: این نمایش همچون دیگر کارهایم یک کار اجتماعی است و به مسائل و پیچیدگی‌های اجتماع می‌پردازد که مردم با آن دست به گریبان هستند. سوژه از خود فضای اجتماع گرفته شده است. زنان دستفروش در مترو و دیگر مکان‌های جامعه موضوع اصلی این کار است.

ژاله صامتی یکی از بازیگران این نمایش در قالب دست‌فروش ایفای نقش می‌کند، گفت: این کار یک روایت خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش خیابان و مترو است. پیش از این نیز آقای گیل آبادی نمایشی درباره کارتن‌خواب‌ها را اجرا کرده بود که با اقبال عموم روبه رو شده بود.

دستفروشی سه زن بازیگر در مترو تهران

 

شهرام گیل‌آبادی که کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه دارد، چندی پیش‌ نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" را که اثری درباره بحران کارتن‌خواب‌های ایران است را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برده بود.

‎نمایش "عاشقانه‌های خیابان" مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده تماشاخانه ایرانشهر از ۲۷ خرداد در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز و پیش‌فروش آن نیز از روز جمعه ۱۷خرداد ماه در سایت تیوال شروع خواهد 

 

رضا یزدانی الهام پاوه نژاد سیما تیرانداز ژاله صامتی شهرام گیل آبادی عاشقانه های خیابان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین