کد خبر: 37407 A

خواننده کانتری به رکورد جانی کش رسید

خواننده کانتری به رکورد جانی کش رسید

لوک کومبز به دومین خواننده‌ کانتری تبدیل شد که تمامی قطعاتش همزمان به فهرست پرفروش‌های بیلبورد راه پیدا می‌کند.

ایران آرت: انتشار مینی آلبوم جدید لوک کومبز، خواننده و ترانه‌نویس جوان آمریکایی با استقبال زیادی از سوی طرفداران موسیقی کانتری همراه شد و تمامی پنج آهنگ این مجموعه به فهرست پرفروش‌ترین آهنگهای کانتری آمریکا رسید.

به این ترتیب لوک کومبز نخستین خواننده موسیقی کانتری است که پس از جانی کش، هنرمند مشهور آمریکایی، تمامی آهنگ‌های آلبوم جدیدش هم‌زمان به فهرست پرفروش‌های بیلبورد می‌رسد.

این آلبوم "پیش درآمد" نام دارد و اوایل ماه ژوئن توسط شرکت صفحه پرکنی کلمبیا نشویل منتشر شد. لوک کومبز در این آلبوم نیز مانند آثار گذشته خود، ترانه‌ها را سروده و در تولید آهنگ‌ها با گروهی از هنرمندان مطرح شهر نشویل در ایالت تنسی همکاری داشته است.

او این مینی آلبوم را پس از انتشار آلبوم کامل خود در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرد.

لوک کومبز ۲۹ ساله متولد شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی است. او از کودکی به خوانندگی علاقه داشت و عضو گروه سرود مدرسه بود.

این هنرمند جوان فعالیت‌های حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و با انتشار ۴ مینی آلبوم و یک آلبوم کامل به شهرت زیادی رسید.

او تاکنون موفق به دریافت جوایز ارزنده‌ای شده است و ماه مه گذشته در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد، به‌عنوان بهترین خواننده سال موسیقی کانتری برگزیده شد.

 

موسیقی راک موسیقی کانتری جانی کش لوک کومبز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین