کد خبر: 37559 A

جدول پرفروش‌های موسیقی در تسخیر رپر غنایی

جدول پرفروش‌های موسیقی در تسخیر رپر غنایی

رپر غنایی‌تبار که در سال‌های اخیر حضور کم‌رنگی در عرصه موسیقی داشت، با پرفروش شدن اثر جدیدش دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

ایران آرت: انتشار تک آهنگ جدیدی از تینچی استرایدر خواننده و رپر مشهور بریتانیایی با استقبال زیادی در انگلیس مواجه شده است و به فهرست پرفروش‌های این سبک موسیقی رسید. به این ترتیب این خواننده غنایی‌تبار پس از سال‌ها به فهرست رپرهای موفق بریتانیا بازگشت.

این اثر Promise یا قول نام دارد و نخستین آهنگ این خواننده ۳۲ ساله است که پس از مدت‌ها دوری از صحنه منتشر می‌شود. او در این آهنگ به فراز و نشیب‌های زندگی خود پرداخته و از تجربیاتی چون ازدواج، روابط زناشویی و پدر شدن سخن می‌گوید.

تینچی استرایدر در کودکی همراه با خانواده به انگلیس مهاجرت کرد. او که علاقه زیادی به موسیقی داشت، فعالیت‌های هنری خود را از ۱۱ سالگی شروع کرد و پس از همکاری با چند گروه آماتور، نخستین آلبوم انفرادی خود را در سال ۲۰۰۷ روانه بازار کرد.

ترانه‌های تینچی استرایدر با الهام از زندگی، تجربیات شخصی و مشاهدات روزانه این هنرمند شکل می‌گیرد و او از طریق موسیقی رپ، با طرفداران خود راحت و صمیمی سخن می‌گوید؛ عاملی که نقش مهمی در موفقیت آثارش داشته است.

تینچی استرایدر در سال‌های اخیر به دلیل فعالیت‌های تجاری و اقتصادی، حضور کم رنگی در عرصه موسیقی داشته، ولی امیدوار است تک آهنگ جدید شروع دوباره‌ای برای بازگشت به صحنه باشد.

او تاکنون چهار آلبوم مستقل منتشر کرده است.

 

 

خواننده رپ رپر رپر معروف تینچی استرایدر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین