کد خبر: 37661 A

گلایه تند کیهان کلهر از مشکلات پیش آمده در کنسرتش/تا به حال شاهد این حد از بی احترامی نبودم

گلایه تند کیهان کلهر از مشکلات پیش آمده در کنسرتش/تا به حال شاهد این حد از بی احترامی نبودم

کیهان کلهر در حالی در طاق بستان کرمانشاه روی صحنه رفت که مشکلات این اجرا باعث دلخوری او و تماشاگرها شد.

ایران آرت: کیهان کلهر در سال جاری چندین شب در تالار وحدت به صحنه رفت تا کنسرت "شهر خاموش" را روایت کند. اجراهایی که پر از کیفیت و موسیقی ناب بود. کلهر پس از اجراهای موفقش در تهران، تصمیم گرفت تا کنسرت "شهر خاموش" را به شهرستان‌ها هم ببرد. در شهرهای مختلفی این اجراها برگزار شد تا آخرین اجرای "شهر خاموش" در کرمانشاه و مجموعه‌ی طاق بستان باشد.

اکنون که این اجراها طی دو شب در کرمانشاه برگزار شده، کیهان کلهر در صفحه شخصی‌اش یادداشتی انتقادی خطاب به مسئولان طاق‌بستان منتشر کرده است. در ادامه متن یادداشت کیهان کلهر را می‌خوانید:

"درود به هموطنان عزیزم

آخرین کنسرت شهر خاموش دیشب در کرمانشاه برگزار شد.

لازم دانستم مطالبی را با پیگیران این صفحه و خصوصاً هم استانی هایم بازگو نمایم.

متاسفانه ما در این دو شب اجرا مشکلات بسیاری داشتیم که باعث دلخوری همشهری هایم، اعضای گروه و بنده بود، مترصد زمان مناسبی بودم که بخشی از آنها را بخدمتتان عرض کنم.

بدبختانه مجموعه زیبا و عزیز طاق بستان تحت اختیار جماعتی به دور از ادب و فرهنگ در بخش حراست اداره می‌شود که منزلت مردم و حرمت اهالی فرهنگ در نظرشان هیچ است.

بعنوان موسیقیدانی که تقریباً در سراسر دنیا به روی صحنه رفته و گاهی در دور افتاده ترین نقاط جغرافیایی کنسرت داده، می‌گویم که تابحال شاهد اینحد از بی احترامی و تخفیف نسبت به مخاطبانم و خودم نبوده ام.

کنسرت ما در اولین شب با تاخیری بسیار زیاد آغاز گردید که دلیل آن دیر قرار دادن محل اجرا در اختیار تیم اجرایی و معطلی طولانی ما پشت درها بود، ازینرو فرصت کافی برای نصب و چینش صحیح لوازم و حتی صحنه محل اجرا نبود! در حالی که طبق برنامه ما از صبح می‌بایست محوطه را برای ورود علاقمندان آماده میکردیم.

برخوردهای زشت مسئولان حراست در ورودی مجموعه باعث دلخوری بسیاری از علاقمندان شده بود که ما نیز در پشت صحنه با آن دست بگریبان بودیم.

پس از کنسرت نیز بیرون کردن مردم با ادبیات ناخوب در هنگام گرفتن عکس و راندن آنها به خیابان توسط حراستیان باعث آزار همشهریانم و بنده گردید.

در هر برنامه کوشش و قصد ما ارائه با کیفیت ترین اجراست که بدبختانه اینبار با حضور چنین نا اهلانی تلاش ما به نتیجه کاملی که مد نظر داشتیم نرسید.

از مردم عزیز شهرم که طی این دو شب حضور این ناقابلان را با متانت تحمل کردند تشکر میکنم.

از خودم نیز عذر خواهم که ‌چرا در تقابل با این بیمایگان نشستم.

در پایان به این نامسئولانِ به دور از عشق و فرهنگ می‌گویم که قدمت هنر و هنر دوستی درین خطه بیش از قدمت طاق بستان است که نه به زور از میان رفتنی ست نه به بی حرمتی، آنچه باید برود هنر و فرهنگ نیست بلکه شمایید.

کیهان کلهر"

Untitled

موسیقی سنتی کیهان کلهر موسیقی ایرانی کمانچه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین