کد خبر: 37719 A

ایده جدید خواننده‌های پاپ برای دیده شدن

ایده جدید خواننده‌های پاپ برای دیده شدن

حمید هیراد، ماکان بند، بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده و... چرا از مردم می‌خواهند دابسمش بسازند؟

ایران آرت: خراسان نوشت: "دابسمش" جدیدترین دست‌آویز برخی خواننده‌های پاپ است که به یک باره سر از دنیای موسیقی درآوردند و حال می‌خواهند با روش‌های این‌چنینی، شانس خود را برای داشتن مخاطب بیشتر امتحان کنند.

کافی‌ است صفحه چند خواننده را در اینستاگرام دنبال کنید تا هر روز شاهد اجرای روش "دابسمش" باشید. در این روش، خواننده‌ها بعد از انتشار قطعه‌های جدید از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهند با استفاده از این قطعه‌ها، دابسمش بسازند و بفرستند تا این دابسمش‌ها را به پاس حمایت‌ از مخاطبان‌شان، در صفحه خود به اشتراک بگذارند.

عمر این قدردانی البته به قاعده یک استوری 24 ساعته است و بعد از آن استوری، ماجرای این قدردانی تمام می‌شود؛ اما چیزهای دیگری باقی‌ می‌ماند و آن چیزی جز بیشتر دیده شدن این قطعه‌ها نیست. حمید هیراد، پازل بند، ماکان بند، بهنام بانی، محسن ابراهیم‌زاده و...؛ تعداد خواننده‌های استفاده کننده از این روش کم نیست.

از طرف دیگر، دیده شدن در صفحه یک خواننده پاپ که از قضا دنبال‌کنندگان قابل توجهی دارد، نکته‌ای‌ است که کمتر رهگذر شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام، می‌تواند از آن چشم بپوشد. همین می‌شود که این بده و بستان، مُد رایج خواننده‌های پاپ در فضای مجازی می‌شود، کاربران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و این موج، موسیقی را با خود دورتر از آن‌چه باید باشد، می‌برد و بی آن که بخواهیم با این موسیقی‌ها هم سلیقه می‌شویم، همان را در دابسمش‌ها لب می‌زنیم و می‌خوانیم، ورد زبان‌مان می‌شود و در این بین، فقط حواس‌مان به آن‌چه باید، نیست.

 

موسیقی پاپ پازل بند بهنام بانی ماکان بند حمید هیراد محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ
نظرات خوانندگان
  • AliK
    پاسخ

    سلام و خسته نباشید یه انتقدی نسبت به نحوه ی بیان خبر از شما دارم شما اهالی رسانه و خبر از خیلی از چیز ها نسبت به مردم اگاهی بیشتری دارید اما وقتی یک موجی در مردم از سر ناآگاهی ایجاد میشه شما هم موج سواری میکنید خوب اولا که خوانندگان پاپ جدید از جمله حامد همایون و حمید هیراد _که من ازشون اطلاعاتی دارم _ به یک باره وارد موسیقی پاپ نشدن حامد همایون قریب بیست سال قبل از شهرتش کار موسیقی جدی انجام میداده و حمید هیراد یک استعداد موسیقی ناب است وی توانایی نواختن 18 ساز را دارد صدای خوبی دارد و 5 سال سنتی کار کرده و قریب یک سال تمام هم فقط در مورد اهنگ پاپ تحقیق انجام داده اینکه اینا به یکباره معروف شدن دلیل بر این نیست که به یکباره وارد این عرصه شدند . اما ان طور که شایسته بود در شرایط حساس فردی با تجربه یارشان نکرد و اشتباهاتی انجام دادند به هر حال اینا استعداد های موسیقی کشورند و بهتره زیرآب همو نزنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین