کد خبر: 37790 A

انتشار آخرین آلبوم هنرمندی که همیشه خنده بر لب داشت

انتشار آخرین آلبوم هنرمندی که همیشه خنده بر لب داشت

آلبوم "زیرا که می‌وزد" آخرین اثر زنده‌یاد پیتر سلیمانی‌پور روز گذشته رونمایی شد.

ایران آرت: آخرین آلبوم زنده‌یاد پیتر سلیمانی‌پور (زاده ۱۳۴۷ – درگذشتهٔ ۱۸ شهریور ۱۳۹۷) آهنگساز و موسیقی‌دان به نام "زیرا که می‌وزد" که توسط نشر "هاشور" منتشر شد، عصر روز گذشته ۲۱ تیرماه در شهر کتاب دانشگاه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم فرزاد آذری‌پور مدیر نشر "هاشور" گفت: آشنایی من با پیتر سلیمانی‌پور به زمانی برمی‌گردد که هنوز کامپیوتر وارد دنیای گرافیک نشده بود. تصویری که از او در خاطرم مانده این است که همیشه لبخندی بر لب داشت و سخاوتمندانه آنچه را که داشت، منتقل می‌کرد.

علی بوستان از دوستان نزدیک سلیمانی‌پور عنوان کرد: ما همیشه عادت داریم برای عزیز و دوستی که از میان ما می‌رود ناراحت و اندوهگین می‌شویم اما پیتر با آثارش همچنان در میان ما است.

پیتر سلیمانی پور 3

در ادامه رضا عسگرزاده نوازنده موسیقی با بیان اینکه از انتشار آخرین آلبوم سلیمانی‌پور خوشحال است، گفت: من هم معتقدم پیتر الان در بین ما است، اما متاسفانه نمی‌توانیم او را ببینیم. من با او طی حادثه‌ای در سال ۶۲ آشنا شدم و تجربیات هیجان‌انگیزی با او داشتم. ما در طول این سال‌ها سعی کردیم کارهایی را به صورت مشترک باهم انجام دهیم. از تلاش همه دوستانی که موفق شدند تا این آلبوم را منتشر کنند، تشکر می‌کنم.

در پایان مژگان جلال‌زاده از همراهان و دوستان نزدیک نیز اظهار کرد: برای انتشار این آلبوم راه طولانی طی شده است که در بخشی از این راه پیتر سلیمانی‌پور حضور نداشت. این کار توسط رضا عسگرزاده که کار مسترینگ و فرزاد آذری پور مدیر نشر هاشور انجام شده است.

در این مراسم فریم ۲۱ از فیلم ۲۴ فریم عباس کیارستمی که کار موسیقی اش را پیتر سلیمانی‌پور انجام داده بود، نمایش داده شد.

در انتهای این مراسم قطعه‌ای از پیتر سلیمانی‌پور که مربوط به سال ۱۳۷۰ بود و از قدیمی ترین آثارش محسوب می‌شود، اجرا شد.

پیتر سلیمانی پور

نوازنده آهنگساز پیتر سلیمانی پور نوازنده ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین